Noloa!!!
Yksi tuttu onnitteli tavatessamme uudesta raskaudesta.....menin aivan hämilleni, enkä sanonut mitään... sillä EN OLE RASKAANA. Menkat parasta aikaa päällä ja ylipainoa keskivartaloon jouluherkuista kertynyt..... Niiin NOLOA, NOLOA, NOLOA... Onko kenellekään mulle käynyt näin?
Kommentit (5)
Mä en ikinä onnittele ylipainoisia tuttuja, ellei raskaus ole niin selvä, että siitä ei ole epäilystäkään!
Ja kukaan ei ole todella raskaana olevan näköinen, jollei ole raskaana.
Onneksi minulle ei ole noin käynyt, vaikka pömppö näyttääkin sille, että olisin jatkuvasti raskaana :)
onniteltu yhtä aikaa olemattomasta raskaudesta. Siis tyyliin millon on teidän lasketut ajat, onnea!
Keväällä sain vauvan, syksyllä menin käymään työpaikalla, ja eräs puolivieras ihminen tuli innoissaan vatsaani katsellen onnittelemaan uudesta raskaudesta :/
Juu jäihän niitä kiloja " muutama" synnytyksen jälkeen, mutta..mitähän se täti oikein ajatteli, tiesi kuitenkin että keväällä oli vauva syntynyt, meinas kai että HETI perään olin tullut uudelleen raskaaksi koska kuvitteli vauvamasun jo niin selvästi näkyvän 6kk edellisen syntymästä...
on tosi ärsyttävää, kun joku kailottaa, että miksi en ole kertonut olevani raskaana tai onnittelee kovaan ääneen. Kuitenkin mahdun kokoon 36 ja onnittelija saattaa olla minua 30kg painavampi. Ikääkin mulla on jo reilusti yli 40v, ja vielä koko ajan vahdataan vyötäröä. Mitään tunikamallista vaatetta ei voi yhtään pitää, kun se saa ihmiset olemattomasta raskaudesta ihan sekaisin.