pääkapunkiseudun äidit tai odottelijat
Moikka!
Löytyiskö täältä seuraa muilta odttajilta tai äideiltä..?Olisi mukava vaihtaa ajatuksia..Oon 24-vuotias tuleva äippä.
Kommentit (28)
on sellainen avoin päiväkoti, jossa käydään aina silloin tällöin. Keskiviikkoisin pari tuntia iltapäivällä on kesto; siitä n.30min on laululeikkejä ja loppuaika sitten vapaata leikki/kahviaikaa. Ihan mukava käydä siellä vaikka ei tuo neiti viela kauheasti hommasta tajua.
Mihinkäs Ambrosia on jäänyt?
Ai missäs se sellanen lastentalo on?Hirvee selkäkipu ollu koko viime yön ja tän päivän!:(EI enää jaksais!...Joo mihis lie on jääny ambrosia..huomasin kans tos ettei oo enää kirjotellut:(
on tuo lastentalo, onko nyt sitten ajurinmäkeä tms. Oletkos tukivyötä käyttänyt? Mulla oli myös selkäkipuja odotusaikana ja käytin töissä tukivyötä niin johan parani kivut... ainakin hetkellisesti vyön käytön ajaksi. Aamulla oltiin jumpassa ja äsken kävelyllä niin nyt on ihan puolikuollut olo, ja kohta sitten ruokaostoksille.
yöllä kun särki selkää niin käytin tyynyä jalkojen välissä, jotta jalat oli enemmän lantiontasossa.
Joo oon kuullu paljon tost tukivyöstä mut en jostain syystä oo sitä itelleni viel hankkinu vaix varmaan kandeis!Se asennon ettiminen öisin onki yks tuskan tuottaja!!Otan kans yhen meijän sohvatyynyn sänkyyn et saan paremmin aseteltua itteni:)Oltiin vkl:ppu möxällä ja oli kyl ihanaa saunoa ja koiraki sai juosta vapaana:)Kävin siel yhel kirpparil ja löysin vaikkamitä ihania lasten vaatteita!Ihan uuden näkösiä viel.Mites teil meni viikonloppu?:)
meni viikonloppu, ei kummempia tehty. Varsinkin kun lauantaina oli niin kova tuuli ja koko ajan satoi vettä... tosin eipä tuo kauheasti helpottanut eilenkään. Äsken tultiin kaupasta tytön kanssa ja ihan litimärkä kun just alko satamaan vettä kun kaupasta ulos tultiin, just mun tuuria. Eipä sulla enään kovin kauaa tuota odotusaikaa ole jäljellä ja suurin osa vaivoista häviää samantien kun vatsa lähtee. Koita kestää. Minkä rotuinen koira teillä on? Meillä ainoat lemmikit oli kalat ja nekin jouduttiin vetämään pöntöstä alas, kun joulun jälkeen kelluivat kuolleina. Oisko helpompaa, jos vaihdetaan sähköpostiosoitteita niin voitais sitten ihan rauhassa meilailla?
Nyt on kyl nätti ilma.Just tultiin koiran kanssa ulkoota ja pitkäst aikaa oikein nautti kävelystä:)Meijän koira on 5-vuotias kiinanpystykorva.Joo ois kyl helpompaa et ois noi sähköposti osotteet nii pystyis ihan rauhas keskusteleen!Eli mun sähköposti osote on:ninja22@luukku.com
Missä kerhossa ootte käyny?Aijaa.Mun mutsi asuu siin ihan vallikallion ja lintuvaaran rajalla.Siinä ärrrän jälkeen ku on niitä kaupungin kerrostaloja.Tänään kävin kans hakee siskon pojan päikkäristä ja oli kyl kivaa:)