Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumilaakson vauvakirja, mistä löytyisi?

09.01.2008 |

Olen yrittäny ettiä pojalle kyseistä vauvakirjaa mutta mistään en ole löytynyt. Tietäisikö kukaan mistä voisin kirjan saada tai olisiko jollain ylimääräinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin muistaakseni Itäkeskuksen Akateemisesta vuosi sitten. Luulisi niitä vielä löytyvän.

Vierailija
2/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin myös Itiksen Akateemisesta kesällä, mutta nyt ei sielläkään taida olla, koska painos on loppu. WSOY:n sivuilta kävin hakemassa ja siellä luki, että uusi painos on tulossa. Mitään aikataulua ei tietenkään ollut... Toiv. siis löydät vielä jostain esim. pikkukirjakaupasta jos kirjan hankkimisella on kiirus - tai ehkäpä joku täällä tosiaan haluaisi myydä omansa?

Kannattaa tietysti katsella myös muita vaihtoehtoja. Itse ostin muumi-fanina sen, ja onhan siinä tietenkin muumikuvia ja katkelmia kirjoista. Muuten olen ollut vähän pettynyt sisältöön, esim. aika vähän tilaa kirjoitella. Mutta ne ovat tietysti vain makuasioita, ja niistähän ei voi kuin tapella ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös verkkokauppa, www. akateeminen.com

Sinne varmasti tulee kunhan uusi painos ilmestyy!

Vierailija
4/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissantassulle vinkistä. pistin akateemiseen sähköpostia koska saavat kirjaa lisää. Kävin kirjakaupassa kattomassa eri vaihtoehtoja mutten löytänyt mieleistä. kaikissa tuntuu olevan vielä vähemmän kirjotus tilaa kun muumissa. En ole niin ehdoton muumi fani että siksi kirjan haluaisin. Keskimmäiselläni on tämä kirja ja olen tykännyt siitä, siksi ajattelin ostaa toiselle pojalle samalaisen. Kiitos sinulle!

Vierailija
5/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toimitusaika 3-5 pv ja hinta 20.70 e+toimitus muistaakseni 2.90 e (sama tilaamiesi kirjojen määrästä riippumatta eli kannattaa katsoa tarviiko muutakin samalla).

Postikuluista huolimatta huomasin joululahjoja tilatessani että eräät kirjat olivat jopa 30 % edullisempia kuin kirjakaupoissa!

Vierailija
6/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle vinkistä! Löysin todellakin kirjan sieltä ja postikulujenkin kans oli halvempi kun muualla. Tarttuipa koriin pari muutakin kirjaa....

Tosi kiva juttu et kirja löyty, nyt päästään tallentamaan muistoja ennenkun unohtuu.

Kiitos, kiitos, kiitos!!!!!!!!!!!!!!!