Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistuneisuushairio ja raskaus Kuinka suuri on todennakoisyys, etta se toistu seuraavassa raskaudessa ja kuinka vaarallista vauvalle?

Vierailija
09.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis suomen parhaat. Eihän ne voi olla sadan prosentin varmoja tietenkään.

Serotoniinin takaisinotonestäjät estävät myös ahdistuneisuutta. Käyttäkää vaikka cipramilia.

Vierailija
2/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin masentunut raskauden aikana.

Toivottu vauva, mutta toivoin jopa keskenmenoa yms. kamalaa, kun kaikki tuntui niin toivottomalta enkä olisi lasta enää halunnutkaan.

Seuraavassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
4/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin raskaudut uudelleen. Mikä silloin ahdisti? Miten elämäsi on nyt mallillaan yms?

Vierailija
5/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran samaa asiaa kyselet joka viikko. Oletko kuitenkin lääkärin hoidossa kun sinulla on tällainen häiriö todettu? Onko sinun mahdollista päästä juttelemaan ammatti-ihmisen kanssa? Onko sinulla ystäviä joille voit purkaa huoliasi?

Vierailija
6/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta ja jatka raskauden ajan. Siten vältät. Mulla oli jo ennen raskautta ja pärjäsin hyvin.

Nyt yrittelen toista ja aloitin lääkkeet. Mulle sanottiin, että lääkkeet vähempi paha kun se kamala oire.

Vierailija
7/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nyt olet uusi, niin ok. Mutta jos olet se sama, niin kuten tuossa jo joku sanoi, niin oikeesti soita neuvolaan ja hae apua. Olet ilmeisesti vieläkin ahdistunut ja se ei tee kyllä yhtään hyvää vauvallesi eikä sinulle.

Vierailija
8/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen mielenkiinnosta, en siitä että arvostelisin lääkitystä tms. itsekin nimittäin todella pelkään raskausaikoja ja sitä, että silloin sattuu jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme