Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttääkö kaikki naiset meikkivoidetta päivittäin?

Vierailija
09.01.2008 |

olen jo kohta 40nen enkä ole ikinä käyttänyt kun jos mennään ulos ja meikkaan. Monien mielestä pitää laittaa sitä joka päivä, peittää, ja suojaa(?) ihoa. Onko näin? käyttääkö tosiaan kaikki? tyttö joka kohta 14v käyttää kans ja sanoo sama että kaikki naiset käyttää sitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kokeillut meikkipuuteria? Esim. lumenen. Sitä voi hiukan kostuttaa, niin saa peittävämmän, mutta esim. mulle riittää ihan kuivanakin. Suosittelen kokeilemaan! Lumenen maksaa noin kympin (?), joten kokeilu ei syö budjettia pahasti.

Vierailija
22/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös epätasainen ihonväri, välillä epäpuhtauksiakin sekä " luonnostaan" tummat silmänaluset.

Olen kyllä huomannut laadukkaan meikkivoiteen myös suojaavan ihoa, etenkin talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mineeraalimeikkipuuteri, joka muuttuu voiteeksi kasvoilla on ihan superi. Käykääpä kokeilemassa tekin, jotka ette värivoidetta yleensä käytä.

Vierailija
24/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt. En ole myöskään tiennyt, että meikkivoide liittyy kauneuteen (tai sen puutteeseen). Eiköhän kyse ole pikemminkin tavasta. Itse en " voinut" mennä kouluun 14-vuotiaana ilman ripsiväriä. Onneksi pakkoa kesti vain puolisen vuotta, sen jälkeen olen käyttänyt kasvoihini ainoastaan vartalovoidetta ja huulirasvaa.

Vierailija
25/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni rasvaisuudesta johtuen mulla ei ole vielä ryppyjä muuta kuin pari viirua silmäkulmissa. Ja huolellisesta puhdistamisesta johtuen säännöllinen meikkivoiteen käyttökään ei ole vanhentanut ihoani.

t. 25

Vierailija
26/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi.. käytän kyllä meikkivoidepuuteria. Ennen meikkasin joka päivä, nyt lasten kanssa kotona vähän harvemmin =) Mielestäni mulla on ihan hyvä iho ollut aina. Menkkojen aikaan yksittäisiä finnejä tms.. Ja kun on luonnostaan tumma niin on mustat ripset ja kulmat.

Vierailija
27/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kun on nykyään niin ohuita ja luonnollisia. Itse käytän mineraalimeikkiä ja voin suositella.

Sekään ei ole kovin viehättävä näky jos on muuten meikannut, mutta ei ole sitä meikkivoidetta :) Vaikka iho olisi suht hyväkin.

Vierailija
28/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mineeraalimeikkipuuteri, joka muuttuu voiteeksi kasvoilla on ihan superi. Käykääpä kokeilemassa tekin, jotka ette värivoidetta yleensä käytä.

normaalit meikkivoiteet ei sovi, koska iho ärtyy.

Vierailija
29/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on siinä sudissa? Mulla on kuiva iho ja monet meikkivoiteet näyttävät paksuilta tahmasilta ja puuteria en käytä ollenkaan, mutta toi Lorealin uutuus on ihan superi. Muistitko ensin naputtaa liiat pois siitä sudista? Siis ennen kuin alat sutimaan naamaasi, pitää napauttaa liiat puuterit pois. Mun mielestä mun kasvoista ei edes tajua, että niissä on jotain. Väri vain on paljon tasaisempi ja kauniimpi.

Vierailija
30/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en käyttänyt.

Mulla on nykyään jotenkin " punakka" ja epätasaisen värinen iho. Otsassa on iso maksaläiskä, kiitos viimeisen raskauteni :)

Vierailija
31/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäisenähän aletaan kiinnostumaan itsensä laittamisesta... tai vähän nuorempanakin jo. Itse en " voinut" mennä kouluun ilman paksua meikkikerrosta. Tämä siis yläasteella ja vielä lukiossakin. Äidilleni (joka meikkaamistani ihmetteli) sanoin nimenomaan, että kaikki käyttää. Äitini siis hyväihoinen ja käytti vain kajalia ja ripsiväriä ja tietty huulipunaa piti olla aina. Myöhemmin tutustuin meikkipuuterin ja irtopuuterin ihanuuteen.

Silti... kyllä vielä töissäkin oli aina meikkivoide ja kunnollinen siisti arkimeikki. Tapasin paljon asiakkaita ja yhteistyökumppaneita...

Nyt lapsen kanssa kotona en meikkaa. Kun lähdemme ulos, laitan perusvoiteen kasvoilleni suojaksi (vauvalle kanssa), kun on pakkasta.

Jos lähdemme kyläilemään tms, niin sitten irtopuuteri ja perusmeikki. Itselläni rasvainen iho ja koen, että nyt, kun en " tuki ihoani" paksulla meikkivoiteella" ihoni on muuttunut parempaan suuntaan.

Vierailija
32/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan jotain, meikkivoide kuuluu myös osana ehostukseen.

Vierailija
33/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata niihin Lorealin muka-mineraaleihin rahoja laittaa. Everyday minerals, Lily Lolo, googlatkaa lisää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi