Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttääkö kaikki naiset meikkivoidetta päivittäin?

Vierailija
09.01.2008 |

olen jo kohta 40nen enkä ole ikinä käyttänyt kun jos mennään ulos ja meikkaan. Monien mielestä pitää laittaa sitä joka päivä, peittää, ja suojaa(?) ihoa. Onko näin? käyttääkö tosiaan kaikki? tyttö joka kohta 14v käyttää kans ja sanoo sama että kaikki naiset käyttää sitä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan joka päivä, käytän meikkipuuteria. Ihoni ei ole kovin kaunis muuten.

Vierailija
2/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos tiedän liikkuvani ihmisten ilmoilla, töissä, kaupungilla, tapaavani ystäviä tai ylipäätään muita kuin ihan perheenjäseniä.

Ihoni on kohtalainen, olen 25-vuotias. Käyn kyllä salilla, lenkillä, saunailloissa ym. kavereiden ja ystävien kanssa ilman meikkiäkin, eli en kuulu niihin, jotka eivät voi näyttäytyä ilman. Tykkään vaan olla sen verran huoliteltu, että teen perusmeikin myös arkena. Tiedän, että on niitäkin, jotka eivät meikkaa säännöllisesti. Minulle ja hyvin suurelle osalle naisista meikkaaminen ja nimenomaan meikkivoide ovat ihan arkisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse. On niin hyvä iho, mutta jos olisi huono iho niin varmasti käyttäisin. Olen myös kaunis ilman meikkiä, mutta usein tulee ripsiväriä ja jotain muuta pientä laitettua.

Vierailija
4/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yläasteeltä saakka käyttänyt meikkivoidetta lähes päivittäin. Aluksi se nyt oli aika... hmmm... tuhruista: en osannut valita sävyä enkä levittää huolella, mutta inhosin pisamaista ja finnistä naamaani. Sittemminkin on ollut tapana meikata, jos vain kodin ulkopuolella liikun. Välillä tosin käytän pelkkää meikkipuuteria enkä meikkivoidetta lainkaan. Kotona tai esim. luontoreissuilla en tarvitse mitään.

Vierailija
5/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt muuta kuin kosteusvoidetta. Jos meikkaan, laitan vain irtopuuteria. En ole ikinä tottunut käyttämään meikivoiteita. Mulla on hyvä iho.

Vierailija
6/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa todella ohuita, huomaamattomia, suojakertoimen omaavia meikkivoiteita. Monet luulevat että heillä on hyvä iho mutta harvan aikuisen iho on väriltään niin tasainen että voi olla ilman meikkivoidetta. Kesälläkin monet luulevat omistavansa ruskettuneet kasvot vaikka tosiassa se rusketus on suurimmalta osaltaan maksaläikkää... ja näyttää pahalta jos ei peitä sitä meikkivoiteella.

Vierailija
7/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä koskaan meikkivoidetta. Teininä käytin sitä joka päivä, koska olin epävarma itsestäni (meikkasin muutenki aika paljon).

Nykyään käytän meikkipuuteria kuivana (kevyt) ja poskipunaa. Näitä joka päivä. Ripsiväriä vain jos menen kaupungille tai kylään tms.

Vierailija
8/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on kaunis eikä kukaan edes tajua että on meikkiä.

Vierailija
9/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on väriltään ja rakenteeltaan niin epätasainen iho, että jos saisin valita ain yhden meikkituotteen niin ottaisin meikkivoiteen. Se kaunistaa huonoihoista kaikkein ratkaisevimmin.

Vierailija
10/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin en laita, jos vaan hengailen kotosalla päivän, mutta töihin aina.

Vierailija
11/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tosi paljon paremmalta meikkivoiteen kanssa. Meikkivoiteissa on eroja eli pitää toki osata löytää se omalle iholle sopivin ja vielä oikea värikin. Mutta enpä ole ketään aikuista vielä nähnyt. jota ei oikea meikkivoide huomattavasti kaunistaisi.

Vierailija
12/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on mainosten uhri. Kaikki ei käytä meikkiäkään, tai osta joka neljännesvuosi uusia trendivaatteita, tai ylipäätään tarvitse kaikkea sitä mitä mainostetaan.

Kannattaa muistaa että mainosten tehtävä on vaan yrittää saada ihmiset ostamaan, ostamaan, ostamaan, ei ne ole totta. Se on ihan oma maailmansa joka on tarkkaan tutkittu, että miten ihminen saadaan luulemaan että se tarvitsee jotain ihan turhaa, tai että se ostaa jopa jotain jota sillä on jo kymmenen kappaletta kotona

(vrt nainen joka siivoaa kaappinsa ja löytää viisi erilaista aloitettua yövoidepurkkia, hiuskiinnettä, luomiväriä ja huulipunaa)

Vierailija
13/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin meikin pois peseminen ärsyttää ihoa. Käytän kun menen jonnekin missä paljon pakokaasua tai muita saasteita. Suojaa ihoa. Asutaan teollisuuspaikkakunnalla missä välillä käryää tosi paljon.

Vierailija
14/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää siistiltä sekä työssä että kotona, ilman meikkivoidetta olisin hieman laikukas koska kasvojen iho punoittaa helposti. Mökillä en niinkään perusta asiasta.

Olen 33, meikkivoide on ollut päivittäisessä käytössä kohta 20v.

Vierailija
15/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on talvisin lähes pakko käyttää, sillä ihoni on niin herkkä, että tarvitsee suojaa. Kesäisin ja keväisin en käytä.

Vierailija
16/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihoni näyttää sillä tosi ryppyiseltä.

En kyllä pahemmin meikkaile muutenkaan, esim. ihan vain kaupingille lähtiessäni en meikkaa kuinkaan.

Vierailija
17/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ravintolaan syömään. Ihoni on hyvä kävin tuossa jokianaikaa sitten kosmetologilla ja sekin päivitteli, ettei ole aikoihin nähnyt näin hyväkuntosta ihoa.

ikää kohta 40v.

Vierailija
18/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tavallinen iho, talvella vähän kuivaan päin kallellaan, varsin vaalea. Vaikea löytää meikkivoidetta joka ei näyttäisi pakkelilta, puuteria joka ei vanhentaisi, tai sävyä joka ei erottuisi naurettavalla tavalla muusta ihosta.

Vierailija
19/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän joka aamu ohuen mutta peittävän värivoiteen, irtopuuteria siihen päälle ja tupsaus aurinkopuuteria.

Töihin lisään vielä ripsaria ja/tai luomiväriä ja rajauksen - riippuen fiiliksistä. Mäkin olen ihan kaunis luonnostaan eikä itsetunnossani ole mitään vikaa. Meikkaan ihan omaksi ilokseni nude-väreillä päivittäin :-)

12 v tyttöni sai ensimmäisen meikkipuuterinsa juuri äsken, koska on perinyt äidiltään taipumuksen finneihin. Samalla hankittiin kunnon puhdistusgeeli ja kasvovesi sekä kevyt kosteusrasva.

Meillä näin :-)

Vierailija
20/33 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut meikkipuuteria? Esim. lumenen. Sitä voi hiukan kostuttaa, niin saa peittävämmän, mutta esim. mulle riittää ihan kuivanakin. Suosittelen kokeilemaan! Lumenen maksaa noin kympin (?), joten kokeilu ei syö budjettia pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän