Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan matkustanut Dominikaaniseen tasavaltaan? Oliko kallis matka? Millaista oli? Mita nahtavaa ja koettavaa? Kallis vai halpa maa?

Vierailija
08.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on näkemisen arvoinen paikka vielä niin kauan kun Castro elää.

Dominikaaninen tasavalta on Jenkkien Kanarian saaret ja hintataso sen mukaista.

Vierailija
2/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe oli kahden pienen lapsen kanssa siellä viime vuonna, matkat maksoi jotain 3000¿ kahden viikon reissu, all inclusive. Lapset olivat kumpikin alle 2v tuolloin joten heistä ei mennyt kuin toimistokulut.

Aidattu, vartioitu, " luksusalue" , ei mitään kovin aitoa. Pari kertaa kävivät jossain matkatoimiston päiväretkillä, tutustumassa lähikaupunkiin tms.

Itse en tuollaisesta reissusta maksaisi suuria summia, ihan sama missäpäin maailmaa vietät kaksi viikkoa hotellissa, ts. jos ei sitä oikeaa elämää pääse näkemään. Ilmeisesti ei ole niitä turvallisempia kohteita Karibialla, ja lapsiprostituutio (Haitin maahanmuuttajat?) on aika suuri ongelma.

Mutta jos tahtoo irti arjesta ja vaan olla, mikäs siinä. Aurinko oli paistanut, ja ruoka oli ollut ok. Hotellin oma ranta oli ollut siisti ja ihmiset ystävällisiä.

Itsellä isommat lapset, joten nuo a-i reissut maksaisivat todella maltaita, jotain 6000¿. Jos olisi tuollainen summa rahaa, lähtisin varmaan esim. Trinidadiin, mistä olen kuullut pelkkää hyvää. Barbados on myös kuulemma turvallinen paikka.

Kuuba on myös mielenkiintoinen, mutta pienten lasten kanssa minua arveluttaisi itseä lähteä omatoimisesti, myöskään sinne en tahtoisi mennä mihinkään suljettuun resortiin asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienot rannat mutta ei muuta nähtävää. Ruoka uitettiin rasvassa eli ei ollut kehumista, hedelmät toki hyviä. Mies sai elämänsä vatsataudin ties mistä. Eli jos pelkkä ranta riittää niin kivaa on varmasti.

Vierailija
4/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa all inclusive, 1500e /hlö. Lämmintä ja kaunista. Hotellissa neljä ravintolaa, joten ei päässyt kyllästymään ruokaan. Retkiä olisi voinut tehdä enemmänkin, jos olisi huvittanut, mutta meillä oli löhöloma. Turistialueiden ulkopuolella tosi halpaa, mutta minusta turistialueillakin edullista. Kannattaa käydä snorklailemassa ja kiertelemässä luonnossa. Ja vaikka onkin tosi kallista (100 dollaria), niin minä tykkäsin kovasti delfiinien kanssa uimisesta sellaisessa vesipuistossa. Myös rauskuja, haita, merileijonia ym. olisi päässyt syöttämään ja koskettelemaan, mutta minä valitsin delfiinit.

Paikka oli siis Puerto Plata. Hienommat rannat kuulemma löytyy Punta Canasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi