Lue keskustelun säännöt.
Riihimaen omakotitalotarjonnasta. Ollaankohan me harvinaisen ronkeleita, kun ei loydy taloa alle kahden sadan tuhannen? Tama on sentaan pieni kaupunki mutta hinnat ihan hirveat.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla