Gallup: Sinä, jolla on aftoja, niin ikäsi? ov
Sanotaan, että 30 v. jälkeen ei enää ilmaannu, katsotaan pitääkö paikkansa av:lla
Kommentit (8)
tällöin aftoja tulee - vieläkin. Aftab- merkkisiä tabletteja saa apteekista, laitetaan aftan päälle kuin laastari, auttaa ! Paitsi jos afta nielussa niin sinne ei sitä tabua saa laitettua...
niitä on ollu mulla ihan penskasta lähtien ja tulee todennäkösesti olemaan hamaan hautaan asti :D
Voiko niitä olla niin, ettei itse ole tajunnut niitä olevan! :O
Googlettakaa afta niin saatte tietoa ja jopa kuvia niistä, löytyy tosi hyvin tietoa!
Ekat tuli useita mutta alle 10v sitten. Silloin niitä oli tiheään, sen jälkeen satunnaisesti, yleensä muutama suht lyhyellä ajan jaksolla ja sitten pidempi tauko. Ja vain yksi kerrallaan.
Ovatko aftat perinnöllisiä, nimittäin miedän 3v pojalla on ollut myös muutaman kerran. Eka just 2v täytettyään, jolloin siirryttiin apteekin tahnaan hänellä.
Joskus kokeilin laittaa aftaan tomusokeria, ja se kyllä hieman vie kipua, mutta ei paranna. Samoin sitruunamehu. Kirpaisee eka, mutta sitten helpottaa.
mun äidillä on yhä, ikää yli 70. Pahentuneet vaan vuosittain. Että se siitä.