Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun mulle tulee yskä tai nuha kutiaa oikeanpuoleinen keuhkoputki? aivan tajuttomasti?

Vierailija
08.01.2008 |

Tekisi mieli nielaista pulloharja. Nenäkin on joka yö tukossa, lima vaan vaihtaa puolelta toiselle kun kääntää kylkeä.



Oisiko arvioita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi