Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuparikierukasta?!

Vierailija
08.01.2008 |

Olen miettinyt tuota kuparikierukan laittoa kun hormonaaliset ehkäisy menetelmät eivät minulle sovi.

Minkälaisia oireita on tullut kierukan laiton jälkeen?

Minkä hintainen kierukka on?

Yms.....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin harkinnassa. Eka synnyttäjänä saisin ensimmäisen ilmaiseksi, en menettäisi mitään jos se ei sopisikaan. Lähinnä arveluttaa kuinka luotettava se on...

Vierailija
2/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin 14 pv. kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi kierukka kädessä. Stressaava raskaus, kun välillä oli kierukasta johtuvaa verenvuotoa, mutta onneksi vauva piti loppuajan kierukaa kädessään. En siis suosittele ehkäisyksi.

Vierailija
4/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittymisen kohtuun

Vierailija
5/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sinulla ole todella niukat kuukautiset ihan normaalitilassa. Kuparikeirukka räjäyttää verimäärän pikkutipoista kosken kuohunnaksi.

Minä erehdyin laitattamaan kuparikierukan, ja otatitn sen pois hyvin pian. Oli kotiini sidottu. Verta tuli niin paljon, että edes yhtäaikaa olleet tamponi ja side eivät pidättäneet sitä tulvaa tuntia, puoltatoista pidempään.

Vierailija
6/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös vinon pinon kuparikierukasta huolimatta syntyneitä lapsia.

Vierailija
7/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kuparikierukka kohta 5 vuotta ja kohta vaihdatan sen uuteen. Ei pahentanut eikä pidentänyt kuukautisia eikä ole aiheuttanut muutakaan vaivaa. Aluksi oli tiputteluvuotoa, mutta tilanteen tasaannuttua ei ongelmia enää. Enkä ole tullut myöskään raskaaksi. Hormonaalisista keinoista ei oikein mikään ole sopinut minulle.

Vierailija
8/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun suvussa veritulppariski, mulle ei suositella esim pillereitä. Imetys rajoittaa. Kun lääkäriltä tiedustelin vaihtoehtoja kumille niin kuparikierukkaa suositteli. Kumeja emme tykkää käyttää.

-2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi