Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nukkumispaikka ja tutin syönti

08.01.2008 |

Onko kenelläkään antaa hyviä vinkkejä;Lapsemme nukahtaa ainoastaan meidän sänkyymme, ei suostu nukkumaan omassa sängyssään eikä vaunuissa.Lapsella ikää 11 päivää.. Toinen askarruttava asia tutin syönti, ei suostu imemään, rinnalla kyllä viihtyy paremmin kuin hyvin.. Onko hyviä vinkkejä " vieroitukseen" ? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et häntä voi pahemmin kouluttaa :-) Mutta teidän sängyssänne varmaan kiehtovat tutut ja turvalliset tuoksut mitä vaunuissa ja omassa sängyssä ei ole. Eli nukupa pari yötä vauva lakanat vieressäsi tai laita oma pidetty vaatteesi vauvan alle/päälle/viereen vaunuun.

Tutti ei kaikille kelpaa koskaan mutta jos haluat, voit toki sinnikkäästi sitä tarjota. Joskus myöhemmin saatat toivoa että olisi jäänyt tuttiin tottumatta... Suurimman osa elämästään vauva on ollut vatsassasi lähellä ja lämmössä, ei liene mikään ihme että viihtyisi siinä edelleen - mieluiten jatkuva ravinnonsaanti turvattuna lähellä ja lämmössä :-)

Onnea vauvasta ja iloa yhteiseen taipaleen alkumetreille!

Vierailija
2/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vauvasi on vielä niiiiin pieni, että tuo teidän tilanteenne, =vauva viihtyy rinnalla tiuhaan ja haluaa olla lähellä, kuullostaa aivan täysin normaalilta. Vauva tankkaa rinnalla paitsi ruokaa, myös läheisyyttä ja turvallisuutta. Maidon erityksen kannalta on vain hyvä, että vauva syö tiuhaan. Etenkin iltaisin monet pienet ihmiset saattavat asettua rinnalle piiiitkäksi aikaa tankkailemaan. Ota siis mukava asento, varaa juotavaa ja kaukosäädin käden ulottuville ja imetä. ;0) Siinä minun neuvoni. Ei mene kovin kauaa kun vauva kasvaa ja tulee tehokkaammaksi imijäksi, jolloin imetyshetket lyhenevät.

Omasta sängystä....Oletkos kokeillut kapalointia? Voi auttaa, tai sitten ei. ;0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ja voih! Tuli heti mieleen se, miten mä istuin ensimmäiset pari kuukautta sohvan nurkassa aina vauva tyynyn päällä rinnalla. Aina kun nukahti niin nostin vaan tyynyn viereen (vauva siis nukku siinä päällä) ja oikoilin jäseniä helpottuneena. Hieman meinas mennä hermo kun ei oikeasti mihinkään päässyt, mutta niinkuin niin monet lohduttelivat niin helpottihan se aikanaan! =) Välillä vaan tuijoteltiin toisiamme ja mä juttelin ja paijasin..se oli kyllä ihanaa aikaa ja nyt kun peppu ei oo enää jatkuvasti puuduksissa ja jaloissa kiertää veri, niin sitä voi muistella lämmöllä ja kaiholla..=) Meidänkään tyttö ei mistään tuteista perustanut..ihan hyvä niin.

Onnea ihanasta nyytistä! Mä neuvon kans, että imetä vaan niin paljon kuin vauva haluaa..Kaukosäädintä tosiaan lähelle ja juo paljon vettä! =)

t. poppis (ja vauva jo iso 11kk tyttö) =)

Vierailija
4/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon näistä vastauksista, helpottivat jo kovastikkin! :)