Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisko joku antaa diagnoosia? Huono ja heikko olo aika usein

Vierailija
08.01.2008 |

varsinkin aamuisin, ei pysty olemaan pystyssä ollenkaan kun heikottaa ja on niin huono olo, ei kuitenkaan okseta tms. Ylösnoustessa aina alkaa pyörryttää ja heikottaa, hb on hyvä, vähän liiankin (160-175 välillä pyörii) mikä ihme mulla on? Olen sokeritautiakin miettinyt kun janottaa välillä myös valtavasti ja pissalla voin ravata tiheään. Mitä oireita siinä on? Nytkin makaan sohvalla huonossa olos

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tutkituttaa lääkärissä verenpaineen ja tavallisimmat labra-arvot.

Vierailija
2/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma mulla on? En kyllä vähään aikaan pysty taaskaan nousemaan kun on niin heikko olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo juominen ja pissaaminen viittaa diabetekseen tms.

Vierailija
4/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei itse silmissä mutta maailma näyttää hassulta, aivan kuin migreeni olisi alkamassa tms, mutta ei kuitenkaan ala. Ihan kuin päässä heittäisi. En sitten tiedä liittyykö millään tavalla tähän heikotukseen ja huonoon oloon välillä

Vierailija
5/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa minut välillä pissaamaan tiheään. Jos olisi sokeritauti niin eikö se mene tosi nopeasti pahaksi? Mistä oireesta voi varmasti tietää onko sitä

Vierailija
6/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mitannut verenpaineesi?Myös kilpirauhasen vajaa-sekä liikatoiminnassa ilmenee samankaltaisia oireita.

Vierailija
7/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ehkä hompmiestä pannut Aidshan tuo ihan selbästi on ko puhjenneena. Ei todellakaan ole pelkät Hiv positiivisen oireet. Lääkkeillä varmasti ehkä kymmenen vuotta elät, viisi on todennäköisempi.

Vierailija
8/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys+heikotus+jano+pissahätä -oireilla suosittelen käymään lääkärissä ainakin poissulkemassa diapeteksen mahdollisuuden.

T: hoitaja

Vierailija
9/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 05:22"]Väsymys+heikotus+jano+pissahätä -oireilla suosittelen käymään lääkärissä ainakin poissulkemassa diapeteksen mahdollisuuden.

[/quote]
Ap on varmaan jo käynyt lääkärissä...

Vierailija
10/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 05:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 05:22"]Väsymys+heikotus+jano+pissahätä -oireilla suosittelen käymään lääkärissä ainakin poissulkemassa diapeteksen mahdollisuuden. T: hoitaja [/quote] Ap on varmaan jo käynyt lääkärissä...

[/quote]

Eikä oo. Seitsemäs vuosihan tässä vasta on menossa, ja jos ilmaiseksi diagnoosin kerta saa, niin kannattaahan sitä odottaa!

Vierailija
11/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine vois olla alhainen, tosin sillon yleensä myös vähän oksetusta, tai sit verensokeri alhaalla, jos vaan aamuisin esiintyy (kun et ole vielä syöny?). Kannattais kuitenkin siellä lääkärissä käydä. Itselläni kyllä alhainen verenpaine esiintyy erilaisissa tilanteissa heikotuksena ja varsinkin kaupan kassajonossa, jos oon vielä syönyt huonosti tulee paniikkikohtauksen kaltaisia oireita mm. hengen ahdistus, hiki ja pyörrytys. Noi kassajono-oireet sillon tällön on kyllä mulla ihan sukuvika, sekä isällä, että isosiskolla on noi myös.

Vierailija
12/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 05:22"]Väsymys+heikotus+jano+pissahätä -oireilla suosittelen käymään lääkärissä ainakin poissulkemassa diapeteksen mahdollisuuden.

[/quote]

Jos olisit hoitaja, niin osaisit kirjoittaa taudin oikein.

Vierailija
13/13 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on aika hyviä tuossa diagnosoinnissa.. ..