Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen perhepäivähoito

08.01.2008 |

Heippa!

Minua kiinnostaisi tietää, paljonko maksaa yksityinen perhepäivähoitopaikka yhdeltä lapselta. Meidän lapsi on alle 3v ja tulomme jäävät maksimissaan n. 2000 e/kk.

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tulomme ovat tuplaten teidän tuloihin verrattuna eli emme saa kelan tuen hoitolisää, joka muistaakseni on maksimissaan joku 140 euroa.

Kannattaa katsoa Kelan sivuilta. Ja meidän kunnassa maksetaan kuntalisää yksityisen hoidon lisään, joten se alentaa meillä maksua. Ainakin täällä yksityiset pph:t ottavat hintaa n. 500-500 euroa, mutta jokainen voi hinnoitella itsensä vaikka miten eli se voi olla täysin hoitajakohtainen.

Vierailija
2/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen hoitopaikan hinta riippuu hoitajasta. Tiedän yhden yksityisen hoitajan joka ottaa n. 530¿/kk per yksi lapsi. Siihen voi sitten hakea yksityisen hoidon tukea tai kotihoidontukea eli noista jäävän erotuksen joutuu itse maksamaan. Kelan sivuilta kannattaa käydä laskemassa jos olette oikeutettuja hoitolisään joka on siis tulosidonnainen.

Hassua, luulin että yksityinen tulee aina automaattisesti kalliimmaksi kuin kunnallinen hoito mutta nyt näyttää siltä yksityinen hoitaja voi tulla jopa edullisemmaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikan hinnan hoitaja määrääitse ,mutta meillä oulussa näin: hoitopaikan hinta 560 ¿. Joka koostuu seuraavasti perhe maksaa 200 ¿, kela maksaa yksityisen hoidon tukea 137,33¿ ja kunta maksaa 222.67 ja näistä muodostuu 560¿/kk

Vierailija
4/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoitovapaalla ollessa kaksi hoitolasta ja saan heistä 330 euroa per lapsi, maksu koostuu KELan tuesta ja perheen maksuista. Lapset ovat 4-päiväisellä viikolla meillä eli hintakin on sen mukainen. Perhe maksaa 340 kahdesta lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme