Onko teillä mitään omituisia ruokayhdistelmiä? Esim itse syön joskus
Kommentit (33)
joskus dippaan kuumia ja tuoreita ranskalaisia vaniljapehmikseen. Maistakaas, on muuten herkkua! Vieruskaverit voi kummastella, mut haitanneeko tuo :)
Nam!
Mutta oudoin, mitä olen kuullut/nähnyt oli jauhelihapizza mansikkahillolla...
syö Lauantaimakkaraa pullan välissä ;) Siis jaks!!!
auran sinappia tuorekurkkuun!
Kokonainen kurkku menee ihan huomaamatta :)
näkkileivän muruja ja jugurttia (kevennetty versio myslistä ja rahisee samalla tavalla hampaissa ;-))
tuorekurkun viipaleille aromat-maustetta.
paahtoleipää ja mansikkahilloa.
hernekeittoon sinapin lisäksi suolakurkun paloja.
ei ollu varaa ostaa leivän päälle makkaroita, laitoin ruisleivän päälle grillimaustetta ja oli hyvää :D
Vierailija:
syö Lauantaimakkaraa pullan välissä ;) Siis jaks!!!
Mutta mä laitan metwurstia tai sitten voita pullan väliin. Nam!
ammatillisen aikuiskoulutuksen saralle opettajaksi. Itselläni akateeminen loppututkinto, johon nyt siis olen liittämässä pedagogisen pätevyydenantavia opintoja. En usko, että opintoja voi tehdä ainakaan kokonaan etänä, koska niihin kuuluu pakollista opetusharjoittelua, muiden opetuksen seuraamista, jne..
Ikää on 34-v ja vakituista työtä uudelta saralta ei vielä ole. Hyviä kontakteja luon kuitenkin koko ajan ja tällä hetkellä koulutushommia riittää juuri niin paljon kuin haluan (koulutan freelance-pohjalta).
Toisaalta pulaa ammattitaitoisista kouluttajista tulee olemaan - toisaalta en tätä uutta uraa haluaisi lähteä katkomaan. Olen innoissani näistä omista jutuistani..
Toisaalta se on melkein " now or never" -tilanne. En usko että meidän perhe esim. 5 / 10 vuoden päästä enää lähtisi. Lapsetkin sitten jo muuton kannalta hankalammassa iässä..
En tykkää homejuustosta, niin syön piparini voideltuna oivariinilla ja adam juustoa päälle
Lämmintä kaakaota ja siihen se dippailee tomaattiviipaleita.
Eli liottaa hetken ja sitten syö tomaatit.
Vierailija: