Meikkaatko kulmakarvat arkena? Jos et, niin miksi?
Kommentit (27)
piti just kirjoittaa, et kakkonen tarkoitti tietty kulmia
Mulla on vaaleudesta huolimatta tummat kulmakarvat, jotka ei tosiaan tarvi lisäväriä.
nypin säännöllisesti. Ovat tummat luonnostaan.
Joka päivä laitan kulmakynää ku kulmat on erittäin vaaleat luonnontilassaan. Nätin malliset on kyllä ku jaksaa nyppiä, luonnontilassa ne on ihan hillittömän paksut, mutta karvat on hentosia.
ovat niin tummat ja tasaisen tuuheat muutenkin. nypin kyllä joka aamu.
kulmiin minkäänlaista väriä!! Ovat tosi tummat luonnostaan. nyppiä joudun kyllä melko usein, eli pidän siistinä ;)
voi vedellä "lisäkarvoja" omien joukkoon. On tietysti ihan oikeita kulmakyniäkin.
Joskus tumman meikin kanssa käytän lyijykynää niiden tummentamiseen.
sellanen littana pensseli ja luomiväriä kannattaa laittaa. Ja ei koskaan mitään ruskeeta väriä, aika harvalla on ruskeet kulmakarvat, harmaa käy useimmille.
koska kulmat näyttävät siltä että loppuvat kesken, ihan vaan muutamia karvoja ulkonurkissa... Lumenella on loistava harmaa ja pehmeä kulmakynä eikä näytä piirretyltä :) Olen jopa saanut kehuja kauniista kulmistani vaikkei ne ilman meikkiä ole todellakaan kauniit! :)
Ei ole tarvis koska ovat tummat ja hyvänmuotoiset luonnostaan.
voisi näyttää aika hassulta jos kulmakarvat olisi meikattu muutoin meikittömässä naamassa :-)
Nyppinyt en ole koskaan, ne on ihan täydellisen muotoiset luonnostaan! Ainoa onnistunut juttu meikäläisessä.
Lyijykynäohjeen luin oikein lehdestä kosmetologin antamana ohjeena. Ja oikein luonnolliselta näyttää, lyijykynästä ei saa liian paksua viivaa ja halpaakin on. Kokeile, niin huomaat!
t. 17
vaikka suomalaiset yleensä aika värittömiä luonnostaan. Kuten minä. Ja aina meikkaan kulmat muun meikin yhteydessä. Mulla on sellainen kulmaväri, jota levitetään pienellä kovalla pensselillä. Tulee luonnollisen näköinen ja tummuuden voi itse säätää värin määrällä.
Ja sama syy kuin muillakin: mustat kulmakarvat. Olen nyppinyt niitä 15-vuotiaasta alkaen ja nyt on ikää 48 vuotta eikä loppua näy nyppimiselle.
ovat ihan hyvän malliset, mutta väri on luonnostaan niin vaalea, että se on melkein näkymätön. Pitäisi värjätä taas vaihteeksi.