Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sain juuri kirjani päätettyä!
13.11.2008 |
Uuh, mikä fiilis! Mahtavaa. Samalla toki hiukan haikeaa.
Kommentit (4)
Voin kuvitella tunteesi, vaikka teenkin vain lasten satuja.
-2-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haaveilen lastenkirjan kirjoittamisesta. Miten koko ruljanssi tapahtuu käytännössä? Tarkoitan siis kaikkea muuta kuin kirjoittamista.
Eli otatko yhteyttä kustantajaan valmiin kirjan kanssa, vai jo suunnitteluvaiheessa? Soitatko eri kustantajille, vai lähetätkö s-posti, jossa kirja liitteenä, vai etanapostia vai mitä?
T: Hakusessa
Mistä sun kirja kertoo?
Julkaistaanko?
Alue: Aihe vapaa
Minulla on alku mietittynä ja tavallaan loppukin. Muu on ilmaa, eikä inspiraatiota ole näillä näkyvillä tiedossa.
Onnea vaan sinulle.