Millaista elämäsi oli 10 vuotta sitten?
Kommentit (26)
seurustelin narsistin kanssa, kesällä olin kielikurssilla
Olin juuri saanut kuulla, että minut on hyväksytty unelmatyöpaikkaani ulkomaille. Olin silti vähän epävarma haluanko lähteä, koska olin palannut yhteen ensirakkauteni kanssa vain puoli vuotta aiemmin. Poikaystäväni kuitenkin kannusti mua toteuttamaan unelmani ja sanoi odottavansa mua 2 vuotta, jonka jälkeen palaisin Suomeen ja eläsimme yhteistä unelmaamme: menisimme naimisiin ja hankkisimme perheen. Muutin ulkomaille maaliskuun alussa 98 - - ja olen sillä tiellä edelleen.
Tulin kyllä takaisin Suomeen, kuten olimme sopineet, mutta surukseni sain huomata, että ei mies vielä halunnutkaan perhettä perustaa, ainakaan mitään kiirettä ei ollut. Palasin reilun vuoden odottamisen jälkeen keskiseen Eurooppaan samalle työnantajalle. Tällä hetkellä elelen sinkkuna.
Esikoinen oli tulossa 2v. ja me yritimme toista lasta. Ei sitä sitten kuulunut ennen kuin esikoinen täytti 4v. Nuo vuodet olivat juuri siksi kovin rankkoja.
Nykyään on pian 12v. esikoispojan lisäksi 7v. pikkuveli ja 5v. pikkusisko. Asunto on vaihtunut isompaa, olen ehtinyt esikoisen äitiysloman lisäksi olla 4v. kotona ja toiset 4v. jo taas takaisin työelämässä. Olen valtavan onnellinen, enkä missään nimessä haluaisi enää palata aikaan 10v. sitten.
Minä olin 13 - vuotias rasavilli. Kavereitten kanssa viikonloppuisin juhlittiin ja poikia yritettiin iskeä. Ensimmäiset kännit taisin näihin aikoihin ottaa ja ensimmäiset sauhut. Kesäkuussa tulee 10 vuotta kun tapasin ensi rakkauden.
Opiskelin Turussa, elin tuhoon tuomitussa suhteessa, asuimme yhdessä. Olin masentunut ihan kaikesta. No, onneksi pari vuotta myöhemmin sain viimein tehtyä jonkun ratkaisun ja jätin taakseni sekä miehen että Turun, enkä ole katunut.
toinen odotuksessa, olin töissä " piipahtamassa" äitiyslomien välillä. Sama mies ja koti kuin edelleenkin, sittemmin on vielä saatu kolmaskin lapsi.