Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonvartijoiden ohjelma ei vaikuta muhun toivotulla tavalla.

Vierailija
06.01.2008 |

Paino ei kertakaikkiaan laske vaikka useita viikkoja pistelaskua takana. Nykyään teen niin, että syön n. 30 pisteen edestä (vaikka pitäisi syödä 22) ja liikun joka päivä jonkun verran, vähintään 30min. Nyt on paino alkanut laskemaan n, 800g/vko. Onko muita joilla painonvartijat ei toimi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla paino kerran tippuu vajaan kilon viikossa? Sehän taitaa olla ihanne pudotus!

Vierailija
2/6 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan alkaa paino laskemaan. älä laske liikuntaa mukaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt löytänyt itsellesi sen sopivan eli oikeamman pistemäärän, jatka samaan malliin!

Vierailija
4/6 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nykyään siis 8 pistettä sallittua enemmän ja vasta nyt olen alkanut laihtumaan. Mielestäni tuo 22 pistettä saa mun elimistön säästöliekille, jolloin paino ei putoa. Nyt kun syön enemmän, painokin putoaa! Ihmeellistä mutta totta.

ap

Vierailija
5/6 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritiikkiä painonvartijoista. Ap huomannut vissiin saman, että painonvartijat ei toimi kaikilla noin vähin pistein. Eli syökää enemmän =)

Vierailija
6/6 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kritiikkiä painonvartijoista. Ap huomannut vissiin saman, että painonvartijat ei toimi kaikilla noin vähin pistein. Eli syökää enemmän =)

Minulla peruspistemäärä 20 p, liikunnasta tulisi 3 lisää. Ruokavalio on tosi vähärasvainen, sillä rasvasta verotetaan enemmän pisteitä vaikka kalorimäärä pysyisi samana. Pitäisikö kokeilla nostaa pistemäärää, ja jos sillä ei tipu, niin sitten alentaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme