Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan kaupassa ollessanne, et onkohan tuokin av-mamma?

Vierailija
05.01.2008 |

Minä huomasin tänään JesperJuniorissa miettiväni! Samoin mietin, et onkohan tuokin vaate kohta huutiksessa myynnissä.

Luulin että minulla on muutakin elämää :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että joka toinen rattaiden tai vaunujen kanssa vastaantulija on av-mamma.

Kun olis pokkaa, niin hymyilisin kauniisti ja moikkaisin, että mistäs aaveella tänään puhutaan? =))

Vierailija
2/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankohan nyt pohtia kun luin tämän jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentelen vanhempia lapsia pysymään kaupoissa kunnolla, kun lapset aikas vilkkaita. En tosin lue itseäni enää av-mammaksi, ehkä joskus 2002-2003 tuli täällä käytyä, nyt ehkä kerran parissa kuussa.

Vierailija
4/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheenaiheista päättelen, että onko tuoki av-mamma ;) Toisista huomaa heti, että eivät varmasti ole. Toisista vähän vaikeampi tietää ja toisista taas heti huomaa, että ovat. Varovaisuus tietyistä aiheista puhuttaessa yleensä paljastaa av-mamman. Siis että huomaa puheen muuttuvan vähän vaikeaksi/vältteleväksi jos sivutaan viime aikoina av:lla kiivasta keskustelua herättänytt aihetta... Ei haluta paljastua ;)

Vierailija
5/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. perhekahvilassa puhun jotain omaa asiaani ihan samoin sanoin kuin olen kertonut täällä (enkä nyt tarkoita mitään vauvani painoi 4 kiloa-juttuja, vaan keskustelua herättäneitä aiheita), ja katson pilkahtaako keskustelukumppanin katseessa mitään minkä voisi tulkita hoksaamiseksi. eikä ikinä pilkahda! ja mä oon luullut että kaikki käy täällä..

Vierailija
6/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpylässä pari viikkoa sitten: Aloin siellä altaassa miettimään että jos tuo on av-mamma niin millaisiahan juttuja se tänne kirjottelee. Ja jatkoin samaa ravintolassa kun yksi mamma vilkaisi aika pahasti kun meillä oli lasilliset viiniä ja lapset syömässä melkein yhdeksän aikaan :)

Neuroottista!

Vierailija
7/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan varma että äiti on av-mamma.

Vierailija
8/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puhunut tästä lähemmäs kymmennelle mun äiti-ystävälle, eikä kukaa ollut kuullut tästä. Ja eivät varmasti valehdelleet, koska ollaan hyviä ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan