Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotilääkärit! Mistä voi johtua tämmöinen huimaus? Niskoista?

Vierailija
05.01.2008 |

Eli aamulla herätessä huimaa tosi rajusti, kestää ehkä n. pari tuntia je menee sitte pikkuhiljaa ohi. Ja välillä tuntuu myös pitkällisen istumisen jälkeen. Ei muita oireita sillä hetkellä. Niska- ja hartiaseudun lihasjäykkyyttä epäilen itse, mutta voiko se aiheuttaa tuommoista huimausta... Yöllä ulommat sormet puutuu ja lapojen välissä hiukan tunnottomuutta, tää huimaus ollut nyt parin aamun ongelma. Matalasta verenpaineesta johtuen tosin välillä huippaa, jos nousee nopeasti ylös, mutta tää on ihan erilaista. Ikäänkuin olisi aamuisin pari tuntiea keinuvassa laivassa....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko se enempi just sellaista " keinuttelua" ? Vai sellaista " huone pyörii ympärillä" ?

Vierailija
2/3 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vai olinkohan mää vitonen..)

Mulla itellä oli sellaista " huone pyörii ympärillä" huimausta (asentohuimausta, johtuu tasapaino-elimestä..) ja sit lääkärin kanssa juttelin niin se kertoi että sellainen keinuva huimaus (jota sitäkin mulla siis välillä on) johtuu melko varmasti hartioista.

Auttaiskohan kevyt venyttely tms..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kävellä seiniä pitkin vessaan. Kannattaa käydä hierojalla/fysioterapeutin luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän