Taitaa olla meidän perheessä seksielämä ohi.....
Eilen harratettiin pika seksiä miehen kanssa ja sain kunnon orgasmin yhdynnässä. sitä ei tapahdu muuten aina.
Ja oli oikein mukava olo ja hyvän tuntuista seksiä!
MUTTA sitten meni pilalle aivan kaikki.
Mies alkoi heti seksin jälkeen puhua mun isosta mahasta ja oikein veti peiton päältä pois ja paneli mahaa ja sanoi että mitäs me tälle tehtäis.....
Joo olen tosiaankin ylipainoinen ja maha on iso , mutta seksi on silti molemmista tuntunut hyvälle.
Oli kyllä niin väärä hetki alkaa antaa laihdutusvalistusta!!!!!!!
Jos mä nyt alan laihduttaa niin vatsa lähtee viimeisenä joten menee kuukausia ennenkuin se kunnolla pienenee.
Ja sitä ennen mä en kyllä pysty harrastamaan seksiä ilman että mulle tulee tuo eilinen tilanne mieleen. Se oli niin nöyryyttävä hetki.
Katos kokonaan seksi halut kun mä aloin miettimään että että mies aina varmaan seksin yhteydessä inhoo mun mahaa ja ajattelee että mitäs tollekkin tehtäis...
Kommentit (7)
Aika tökeröä, varsinkin kun teillä molemmilla oli hyvä fiilis.
Toisaalta ymmärrän miestäsi, hän varmaan ajatteli onnistuneen lähentävän kokemuksen myötä ilmaista, että tätä herkkua on luvassa myöhemminkin jos kohentaisit vähän ulkonäköäsi. Siis tämä miehen ajatuksena, ei minun!
Itsekin täällä erittäin ylipainoisena tuskailen synnytyksen jälkeen mahani kanssa :(
ku mies sanoi että sulla on tuo ylipaino terveysriski ja muista että kotoota tuleee ruokatottumukset ettei lapsestakin tule ylipainoinen.
Olen nyt siis ollut ylipainoinen 3 vuotta, sitä ennen aina normaalissa mitoissa. Tuon lapsen jälkeen ja kotona möllöttämisen aikaan on nyt vaan käynyt näin!
Ja hitto vie sanon.... ruokailutottumukset!!!! Mä laitan aina hyvää ruokaa, terveellistä ja olen todella tarkka mitä lapselle syötän! Se miksi itse olen lihonut johtuu liikunnan puutteesta ja siitä mitä syön sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkumaan eli suklaata, sipsejä jne.
Ja kaiken huipuksi olen jo viikkoja sitten sanonut että ensi maanantaina aloitan Painonvartijat. Että kivaa kannustusta näin etukäteen.
Miehet ei vaan osaa olla hienotunteisia! Ja luuleeko ne että tarvitaan mies sanomaan että oletpas lihonnut? Ihan kun ei sitä itse olisi huomannut!
Siitä on hyvä lähteä. Joskus muuten oikeasti vasta toisen kommentti havahduttaa tajuamaan että miten asianlaita oikeasti on. Mua välillä ihan ärsyttää oma mies, joka aina toppuuttelee kun valitan omista kiloistani. Hän yrittää aina lohdutella että et sä nyt niin iso ole. Ja tiedän että se on puppua, mä olen iso.
Se joka valitteli myös vatsaansa
Sehän siinä niin masentavaa onkin kun miehellä on urheilijan vartalo.
Lihaksikas ja rasvaton ja sopusuhtainen!!!!
Kyllä se sitten sanoi myöhemmin että rakastan sua olitpa 50 tai 150 kilonen.
Mutta kun muutenkin häpeän itseäni niin osui ja upposi aika pahasti!
Tiedän sen että nyt on aika otttaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa laihduttaa ennenkuin on liian myöhäistä.
Olin jo lihava kun tutustuttiin niin että mies ei ole nähnyt minua koskaan muuta kuin lihavana. Mun kroppa ei ole mikään kovin ihmeellinen edes laihana.
Muutenkin olen ollut masentunut ja tuntuu että maailma romahti..
Tiedän tiedän se on liioittelua, mutta kun sitä ajattelee että sentään kotona saa olla oma itsensä ilman huomautteluja.
Mulla on nyt masennuslääkitys ja se pikkuhiljaa on auttanut.
Alku syksystä yhtenä päivänä olin tappamassa itseäni. mutta rohkeus petti. Nyt taas tuli ihan semmoinen olo että ei millään ole mitään merkitystä et ihan sama vaikka tappaisin itseni.
Olen sellaien perfektionisti tekemisissäni ja hulluna paiskinut ylitöitä töissä ja aina joustanut jos firma sitä vaatii. Yksityiselämän puolella on viime vuodet olleet vaikeita lapsen sairaus, oma sairaus. läheisten erot ja kuoleman tapaukset, itsemurha yritykset ja pari kertaa olen joutunut pahoipitelyn uhriksi.
Mikään ei näistä ole siis mieheni syytä tai johdu hänestä.
Nyt on vaan tapahtunut kaikkea ikävää viime vuosina.
Kuitenkin olen hoitanut työni moitteettomasti lapsen ja kodin huolellisesti ja yrittänyt olla hyvä vaimo.
Viime syksynä sitten iski oikein kunnon depressio ja itsemurha ajatukset.
Just kun musta tuntui että olen hiukan päässyt ylös tuosta masennuksesta niin nyt mulla on ihan tyhjä olo.
Mieskin siis inhoaa mun ulkomuotoani.
TUlipas pitkä selostus. Näin anonyyminä on näköjään helppo purkaa sydäntään.
mulla kanssa urheilija mies, jolla huippukroppa. Minäkin olen entinen kilpaurheilija, jolle raskaus ja liikunnan loppuminen jätti liikakilot..
Ollaan kesällä menossa miehen ystävien häihin (ne on sellasta fitnesporukkaa) ja mies möläytti mulle viikolla, että sun pitää sit laihtua sinne häihin! Joo..taitaa jäädä menemättä.
Ja se seksi meiltä on loppunut jo ajat sitten...
suhteessa tuollaiseen kusipäämieheen. Tai siis naimisissa olimme vuosikausia. Lihoin, koska olin kotona. Miehen töiden takia olimme ulkomaankomennuksella. Mulla ei ollut ystäviä, ulos ei voinut yksin lähteä oli sen verran vaarallinen paikka, mulla ei ajokorttia ei autoa tms. Istuin kotona yksin. Söin. Olin masentunut, sen nyt myöhemmin tunnistan. Ei ollut mitään tekemistä, ei lapsia, ei töitä, ei opiskelua.
Mies alkoi länkyttää lihomisestani, mutta ei mitään keinoja tehdä asialle mitään. Kun ei päässyt ulos tai minnekään.
Kumpikin tiedämme, että painoa pitäisi pudottaa, joten on vara sanoa. Haluamme läskit pois ennen kuin sairastumme diabetekseen tai johonkin muuhun sairauteen. Älä loukkaannu, vaan ota se rakkauden osoituksena; miehesi on huolissaan sinusta!