Mista loytaisin IHANIA mekkoja 4 v. tytolle, jolla oikea prinsessavaihe menossa? Kuitenkin siisteja etta kehtaa menna kylaankin ;-)
Kommentit (18)
Etsitkö nimenomaan jotain hörhelöjuttuja vai perusmekkoja kuten farkku- tai liivihameita?
vihaa vain kaikkia prinsessa-asioita.. tyttölapset on niin tyhmiä.
opeta sitä edes erottamaan vasara ja naula toisistaan.
Etsin siis jotain laadukasta, tosi kaunista mekkoa, joka kävisi juhliin, ja myös kyläreissuille. Tytön mielestä kaikki mekot tällä hetkellä niin prinsessoja. Farkkumekko ja muita arkisempia meiltä kyllä löytyy.
Vierailija:
vihaa vain kaikkia prinsessa-asioita.. tyttölapset on niin tyhmiä.
opeta sitä edes erottamaan vasara ja naula toisistaan.
MUsta on ainakin kiva katella kun meidän 3v. neiti vaihtelee itse mekkojaan ja kertoo aina mitä prinsessaa hän esittää.
Ja kaupassakin on kiva,kun neiti itse kertoo mikä on hänestä kaunis ja yleensä olen samaa mieltä.
Kotonaa saa leikkiä roolileikkejään ,mutta kylään tai juhliin mennessä laitetaan menoon sopiva mekko.
tolla kasvatuksella voi helposti niin käydä.
Jos olet valmis maksamaan, nin varmasti löydät putiikeista mieluisia. ostin juuri pari mekkoa, maksoivat noin 70e/kpl.
Tsekkaa paikkakuntasi liikkeet, jos ei löydy, niiin lähde helsinkiin. Jopa Tampereeltakin löytyy välillä ihania ;)
Varmin tapa on sujauttaa ulkomaille, Euroopan isot kaupungit ovat hyviä tähän tarkoitukseen;)
Ai niin, tsekkaa, mitä löydät netistä. Voi tärpätä.
meidän tyttö käytti tänään vatupassia kun äiti vähän remppasi prinsessamekko yllään ja kruunu päässä ;-) Ikää 3 v. Ei pidä väheksyä...
Meidän pienellä prinsessalla niitä on... Maksaa vaan jotakin normaalia vähän enemmän
joista toisessa myydään Monsoon-merkkisiä vaatteita. Meillä on yksi tosi ihana mekko tuota merkkiä.
Lisäksi esim. Elloksella on mielestäni kauniita mekkoja Theo & Pauline tmv. Mutta kyllähän noita nyt on muuallakin, esim. Exitissä on ollut kauniita mekkoja.
Vierailija:
meidän tyttö käytti tänään vatupassia kun äiti vähän remppasi prinsessamekko yllään ja kruunu päässä ;-) Ikää 3 v. Ei pidä väheksyä...
Kummalla teistä oli se prinsessamekko ja kruunu, sulla vai tytöllä?
Katkeruutesi paistaa niin läpi ettet ole saanut tyttöä.
Toisten miehet katos on niin tuhkamunia, että ei onnistu tekemään niitä :)
Ole rauhassa katkera mutta älä sitä ainakaan lapsellesi noin voimakkaasti näytä.
Vasta näiden tyttöjen juttujen myötä olen oikeasti innostunut lasten leikeistä, aidosti. Tottakai poika on ihan yhtä rakas kuin tytötkin, mutta en vaan kerta kaikkiaan ole aidosti kiinnostunut etsimään jotain tiettyä ritariasua....Siis tottakai koitan pojankin mieltymyksiin vastata, mutta se ei vaan yksinkertaisesti ole niin aitoa. Harva " miestenjuttu" mua muutenkaan kiinnostaa, esim. autot tai tietokoneet. Väitän että äidit, joilla on vain poikia, jää paljosta paitsi. Mutta eihän sellaista osaa kaivata, mitä ei ole koskaan ollutkaan. En tarkoita pahalla.
oli muutamia erillaisia ihania mekkoja,
Lapset, myös TYTÖT saavat jäädä auttamaan isää rempassa ;-)
Itse olen häneltä ostanut.
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=69173269
Vierailija:
Vierailija:
meidän tyttö käytti tänään vatupassia kun äiti vähän remppasi prinsessamekko yllään ja kruunu päässä ;-) Ikää 3 v. Ei pidä väheksyä...Kummalla teistä oli se prinsessamekko ja kruunu, sulla vai tytöllä?
Kruunu oli välillä molemmilla mutta mekkoon en valitettavasti mahdu. Tyttö sai vähän harjoitella vasarankäyttöä ja harmittaa etten kuvia ottanut.
Ap:lle - niitä vähemmän laadukkaita mekkoja löytyy helposti. Me jätetään prinsessatamineet kotiin kun mennään kylään. Helpompaa.
älä anna lapsesi pukeutua sellasiin... mikään muu ei ole kamalampaa kuin tyttölapset prinsessaleikkeineen ja mekkoineen...*oksentaa