Inhottavaa kun vauva liikkuu mahassa!
6kk raskaana, rv 25. Inhottavan tuntuista kun vaavin möhkäle siellä vatsassa potkii ja nyrkkeilee. Ei kivaaaa!!!
Rauhassa istut ja yhtäkkiä joku siellä monottaa. Eikä yhtään tiedä milloin tulee seuraava isku.
Kommentit (11)
Ihan mahtavaa huomata, että siellä tosiaan on joku ja hengissäkin vielä. Mutta kyllä niistä liikkeistä menee maku jossain vaiheessa :) Töissä on mukava istua palavereissa, kun kaveri möyrii mahassa.
T. rv 23
Ekat liikkeet ovat ihania ja herkistäviä mutta kun sattuu oikein vilkas vauva niin kyllä se muljahtelu välillä on epämiellyttävää. Toinen lapsi melskasi niin, että en saanut öisin kunnolla nukuttua. Mulla oli vielä suhtellisen pieni kohtu vauvan kokoon ja viikkoihin nähden joten liikkeet tuntuivat tosi venyttävinä ja jopa vähän kivuliaina. En siis mitenkään nauttinut liikkeistä fyysisesti ainakaan.
Jotenkin tuntuu, että on kiellettyä puhua liikkeiden epämiellyttävyydestä. Pöh, turhaa tekopyhyyttä. Kyllä sitä lasta (syntynyttäkin) yli kaiken rakastaa vaikka ikäviä tuntemuksia välillä aiheuttaisi.
Töissä oli kiva kävellä ku maha samaan aikaan heilu. Ja vauvalla oli koko aika hikka. Mut vaikka sitä silloin vähän valitteli niin on sitä nyt vähän jopa ikävä.
palaveri ja toisella puolen pöytää istunut työkaveri huomautti palaverin jälkeen, että taisi se vauva siellä potkia, kun liikkeet näkyivät mahan läpi.
Ite olen hirveän herkkä kutiamaan, kai siksi aina vähän tuntuu omituiselta vauvan liikkeet.
Toinen raskaus jo, joten kyllä tiedän, että toisaalta sitten kun liikkeitä ei esim 24h kuulu, huolestuu, että mitens nyt?
Mutta onneksi sykleinä tulee, 3-4 kertaa päivässä enempi meuhkaa siellä. Ja sitten taas hiljaisia tunteja.
ap
mitäs sitten tekisit- ole iloinen vilkkaasta suvunjatkasta
Ihan samaa mieltä! Musta oli kammottavaa, kun vauva liikkui mahassa. Toisaalta tietty rahoitti aina ja sikäli tykkäsin, mutta ilkeeltä se tuntui. Lisäksi mua se vielä oksetti, usein vauva alkoi liikkua kun söin ja sitten sainkin juosta suoraan vessaan antamaan ylen. Tosi kivaa.
kun vauvaa puskee päällä täysiä virtsarakkoon, potkii kylkiluihin, kiemurtelee kun valmiiksi jo närästää... (olen muutenkin lyhyt niin vauvaa tuntuu aina olevan jokapuolella). Mutta silti vauvan liikkeet on IHANIA! :-)
Muistan ed. synnytyksessä, miten vauva potki ja kiemurteli tiukan supistuksen aikana, ja SE SATTUI. Silti tuli mieleen erittäin kaihoisa ja liikuttava ajatus siinä kaikkien kipujen keskellä, että "viimeiset pienet potkut tuntuu"....
Nyt on neljättä raskautta enää muutama vk jäljellä, ja kauheeta ajatella jos tää nyt ois se vika ja ei sais enää ikinä kokea sitä ihanaa tunnetta. En vaan voi ajatella niin... vaikka tietenkään lapsiakaan ei loputtomiin tehdä...
mutta sinä päivänä kun liikkeet loppuvat, olet vasta hädissäsi!
Eli jos sattuu olemaan sillä tuulella että potkii suoliin päin jumppatreeninsä niin mun maha menee ihan kuralle.
Ja sit joskus yöllä se herättää kun yks vaan sisustaa yksiötään kovalla tohinalla vaikka mä haluaisin nukkua!
Tosin en halua tietää mitä se ajattelee musta kun röyhin/pierin/yskin tai teen jotain muuta ärsyttävää kun se haluaisi nukkua...
Tuntee itsensä Alieniksi =)