Onneksi lapseni saa päiväkodissa ilmaiseksi ruokaa
Eikä sitten kotona enää jaksa syödä juuri mitään. Ei olisi kyllä varaakaan, kun itse työttömän kelan päivärahalla.
Kommentit (14)
Ja niistä opinnoista kun ei ole enää mitään hyötyä. ap Lapsilisä menee lainanlyhennyksiin ja elarit korkoihin.
Miehen kanssa molemmat opiskellaan ja lapsia kolme. Asumistuella, lapsilisillä ja opintorahoilla tulee hyvin toimeen, mutta opintolainalla pitää kustantaa vaatteet, kodinhankinnat, bensa ym.
niin saisin makkaraakin leivän päälle ja kunnon kahvia. Kiitos t: ap
niin saatte paljon tukia, tehkää vielä lisää, niin varmaan tulee jotain lisätukia. Kamalaa ruikutusta, mutta ette oo ajatellut että kun olisi töissä edes toinen niin sitten tekisi niitä lapsia.
Niin no ei tarvii ajatella kun Suomessa saa yhtä sun toista tukea.
Ja jos sairastun, sosku maksaa kaiken hammaslääkäristä silmälaseihin. Ei työnteko kannata, somalit on sitä varten.
Voi sitten lapsen haalarirahat käyttää dokaamiseen.
käydä hakemassa ilmaiseksi kirkon köyhäinavusta. Ja viinaa en ole juonut vuoteen enkä polta tupakkaakaan, rahat menee niihin vitun opintolainoihin.
Olen siis tuo nro 7. Minä en ainakaan mitään ruikuttanut. Kolme lasta on ja saamme ne tuet mitkä meille kuuluu.
Ja opinnoissa niin paljon ilta- ja viikonloppuhommia että ei ehdi töitä tekemään. Kesällä oli pakko levätä sossun rahoilla, jotta jaksaisi opiskella seuraavan vuoden. Ala vaan sattui olemaan huonoin mahdollinen työllistäjä nykysuomessa. ap
Onneksi töitä luvassa! Silti kasvava lapsi tarvitsee kaksi lämmintä ateriaa päivässä, aikuinen ei!Vierailija:
Eikä sitten kotona enää jaksa syödä juuri mitään. Ei olisi kyllä varaakaan, kun itse työttömän kelan päivärahalla.
jos ei kelpaa seuraavanakaan päivänä. Lapsi syö hoidossa niin paljon, että ei jaksa kotona enää mitään. Samaa kaurapuuroa ne päiväkodissakin syöttää, mutta kotona ei kelpaa. ap
yksinhuoltaja opiskelija ja hyvin riittää rahat. kunhan vaan osaa oikeasta kohdasta pihistää niin kyllä riittää! on opintolaina, opintotuki, asumistuki, elarit ja lapsilisät. en ymmärrä miten sillä ei muka pärjäisi. minulla on vielä autokin, kun lapseni on vammainen niin on paljon käyntejä eri paikkakunnilla. silti rahaa on riittävästi. lapsella on kaikki mitä tarvitsee ja nytkin jo vuodeksi eteenpäin vaatteita (alet ja kirpparit hyödynnetty)mihin teidän rahat menee kun ne ei riitä??
voi siitä jokainen laskea paljonko jää lapsen elatukseen, kun omalla työttömyyspäivärahalla maksan vuokran omavastuun, sähkön, vakuutukset, puhelimen ja netin, tv-luvan ja ruoat ja vaatteet. Ei ihan riitä elämiseen.
Saat yleisen asumistuen, lapsilisän, elatustuen, päivärahan lapsikorotuksella ja ilmaisen päivähoidon! Sulla on aika runsaasti rahaa käytössä kuukaudessa! Vertaapa vaikka opiskelijan oloihin!