Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsan turpoaminen alkuraskaudessa

04.01.2008 |

Luin jostain, että vatsa pitäisi alkaa näkymään vasta 11. rv:lla, jolloin kohtu on greipin kokoinen. Ei kuulemma näy siten ennen eikä ainakaan nyt 6. rv:lla, kun alkio on kahvipavun kokoinen. Höh! Mulla näkyy =)

On 3. raskauteni kyseessä (2. meni kesken) ja 2. ja 3.:lla alkoi vatsa pömpöttää samantien, kun olin tehnyt raskaustestin.

Tänään yksi tuttu kysyi, että olenko raskaana =O En ole kertonut vielä miehen lisäksi kenellekään. Hän sanoi, että olen jotenkin muuttuneen näköinen, ei onneksi sen enempää tarkentanut =)) Rinnat ovat turvonneet ja vatsa pömpöttää niin, etten hameita en voi käyttää, vaan löysät housut oli jalassa. (Asun Singaporessa, jossa aina lämmin ilmasto).

5+3

(Ps. Tosi hitaat sivut nämä!)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä turvottaa jo nyt sen verran että farkut eivät mene kunnolla kiinni. Kotona käytänkin löysempiä housuja.

Minulla on nyt 3. raskaus rv 5+2. Eikä tuo maha ole mitään muutakuin turvotusta ainakaan tässä vaiheessa.

Vierailija
2/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kuullutkaan että vatsan pitäisi ruveta näkymään 11.rv:lla, eihän se vauvakaan ole silloin kovinkaan iso (n.4cm muistaakseni)... Itsellä ei näkynyt raskaus vaatteet päällä vielä edes rv20, ja kuitenkin nyt yli nelikiloista on ennusteltu tulevaksi...:O

Valentine rv 34+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin olla viime talvena raskaana 9 viikkoa ennen km:a ja mulla alkoi kova turvotus heti alussa 5. viikolla ellei jo aiemminkin. Farkkujen nappi ei mennyt enää kiinni. Äitini sanoi että hänelle kävi aikoinaan ihan samalla tavalla. Keskenmenon jälkeen mulla meni monta kuukautta turvotuksen häviämiseen!

Vierailija
4/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu täällä..viikkoja vasta 4+3 ja kamala turvotus alavatsalla,ihan oikeasti näyttääkin siltä et on raskaana!ihan pinkeä koko alavatsa!mulla myös tokassa raskaudessa oli sama juttu,mutta viikolla 7 turvotus laski..sit seuraavaksi alkoikin vauvamasu pömpöttää tossa 13-14 viikolla,liikket tuntuivat 15+ jotain!inhottavaa tällanen turvotus!mamma housut jalassa olen kotosalla ja muuten sitte normaali pöksyissä,joista 2 ei enää mene kiinni.mut tiedän et parin viikon päästä taas turvotus laskee ja muutaman viikon kerkeän vielä pöksyjä pitää ennen vauvamasua=)!tämä siis kolmas raskaus + 1 tullimuna ollut ekan ja tokan raskauden välissä..!mulla on selkävika ja todella notkoselkä..siksi kuulemma masukin ajoissa alkaa näkyä...

hjo ja masun asuttaja 4+3