Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko ensisynnyttäjä on yleensä sairaalassa?

Vierailija
04.01.2008 |

Onko tämä sairaalakohtaista vai onko ensisynnyttäjä suunnilleen yhtä kauan jokaisessa sairaalassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyritään lyhyempään aikaan. 2-3 päivää lienee kohtuullisen tavallinen aika. Minä viihdyin siellä niin hyvin, että olin 5 päivää.

Vierailija
2/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 2 yötä eli 1,5 vuorokauttaa suunnilleen....

kakkosesta lähdin kotiin lauantina jolloin ei ollut lastenlääkäriä paikalla ja menin sit maanantaina vauvan kanssa näytille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.2

Vierailija
4/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli synnytyspäivän ja sitten sen jälkeen kolme päivää.

Pääsin kotiin, kun oikein vinguin :)

Vierailija
5/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten tästäkin on tehty lähes kilpailulaji, eräskin kaveri itki kun joutui olemaan sairaalassa 5 vuorokautta johtuen omasta heikosta kunnosta (runsas verenvuoto ja hb tosi alhalla) ja vauvan sokereiden heittelystä. Koki jo olevansa epäonnistunut äitiydessä.

Vierailija
6/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat hyvin, niin kotiin vaan. Erikoissairaanhoito on kallista.

Vierailija
7/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä en taas millään olisi viitsinyt lähteä kotiin, kun siellä oli niin helppoa. Eipä tullut edes mieleeni, että sekin olis joku äitiyden mitta.

T. nro 2, joka siis vietti sairaalassa 5 vuorokautta

Vierailija
8/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitin lääkärille kierroksella, että lauantaina aamulla lähden kotiin ja setä sanoi hymyillen, juu saa lähteä, ei tääll kaltereita ole ;)

MIKÄÄN laki ei määrää ketään olemaan sairaalassa vasten tahtoaan (paitsi suljetulle heh)

Että outoa on jos joku KIELTÄÄ teitä sieltä lähtemästä ihan sillä sekunnilla kuin itse haluatte.

Vierailija
9/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sairaalassa ainakin sanottiin että sektion jälkeen pitää olla vähintään se 3 yötä, ensikertailaista ei aiemmin päästetä pois. Uudelleensynnyttäjän kohdalla 2 vrk voi tulla kysymykseen jos sekä lapsi etä äiti voivat loistavasti, tuolloinkaan ei sitä suositella.

4

Vierailija
10/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekin oikein nautin sairaalassa olosta, siellä oli niin helppoa:) Ruoka tuli valmiina, oli puhtaita vaatteita kun vaan haki, sai käyttää niitä ihania pehmeitä terveyssiteitä.. Lakanat vaihdettiin, vauvasta pidettiin hyvä huoli.. Mulle toi sairaalassa olo oli ainakin nautinto:)

Vierailija
11/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivää sektion jälkeen. Saman kuin äitini aikoinaan sektion jälkeen. Molemmilla pitkittyneen synnytyksen vuoksi tehty.

Vierailija
12/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siellä kaikki olisi hyvin. Ihan kivat huonekaverit, ekakerralla jopa perhehuone. Ruoka hyvää ja palvelu pelaa, saa vaan keskittyä vauvaan ja lepäämiseen.

Silti molemmilla kerroilla on ollut valtava kiire kotiin heti kun vaan mahdollista. Eka kerralla kaikki oli kunnossa ja päästiin kotiutumaan 2vrk synnytyksestä, toisella kertaa oli vauvalla pientä ongelmaa ja varmuudeksi halusivat pitää tarkkailun alla pidempään. 4vrk aikana meinasin moneen kertaan repiä pelihousut!!

Kammoksuttaa ajatus jos joskus joutuisi johonkin isoon leikkaukseen tai muuhun pitkää sairaalahoitoa vaativaan asiaan.

Vierailija
13/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin vaan kysymykseen, että olin sektion jälkeen 2 yötä sairaalassa.

Ei ollut mitään syytä lojua pidempään.

Vierailija
14/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ihmettelin vastaustasi.

t:4 tai mikä nyt olinkaan

Vierailija
15/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi sitten laskea keskiarvon kaikkien vastauksista.

17