Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
kokemuksianne PERÄTILAN ULKOKÄÄNNÖKSESTÄ??
04.01.2008 |
Ensi viikolla olisi aika naistenklinikalle toimenpiteeseen,joka siis on ihan outo minulle,olisi kiva saada reiluja mielipiteitänne moisesta,,,,,,, mietityttää kaikki tällä hetkellä....synnytyspelkokin aikamoinen,alakautta en taida perätilasynnytykseen lähteä,etenkin kun kaikki kuusi lasta tähän saakka yli 4 kiloisia.
tämä on eka vauva joka perätilassa kaikki edelliset aikaisesta jo " oikeinpäin"
((taikakukka ja karas 10v, 9v, 7v, 6v,3v, 2v, ja nuppu 36+2vk
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Muistat olla jännittämättä!
Vauva oli ensin sydänkäyrässä n.20 min, ja samalla sain pistoksena supistuksia ehkäisevää lääkettä. Siitä tuli hieman huono olo, kädet tärisivät aika lailla.
Sitten lääkäri laittoi vaan sormet vauvan pyllyn alle ja nosti, jonka jälkeen työnsi päästä oikeaan suuntaan. Viisi minuuttia meni itse toimenpiteessä.
Sitten ultrattiin vielä ja vauva sydänkäyrään uudestaan n. 40min.
Lääkäri tarkisti käyrän ja saatiin lupa lähteä. Liikkeitä piti tarkkailla kerran tunnissa ja mun masussa ainakin oltiin aika ärtyneenä...
Vatsanpeitteet oli aika hellänä myös illalla.
Mutta... Yöllä heräsin kipuaaltoon, suppariksi luulin, mutta vauvapa päätti kääntyä takaisin perätilaan.
Nyt on sitten viikon päästä sektio, koska en halua myöskään perätilaista synnyttää ( esikoinen vedettiin imukupilla...). Ja enää ei kannata uudestaan käännöstä yrittää.
Sellainen oli mun kokemus käännöksestä.
eve 38+4