Tammikuu ja kirottu kesätyönhaku!!
Nyt se taas alkoi kesätyöhaku! Illat pitkät saa hioa hakemuksia ja cv:tä paikkaan sopivaksi ja päivät soitella pomoille.. Kumma juttu, että jättävät työnhakuilmoituksia ja kun niihin soittaa ja tiedustelee niin vastassa on töykeän kuuloinen pomo:(
Kommentit (11)
Mitä te talvisin teette? Opiskeletteko? Ei siis millään pahalla tämä kysely, mutta olen kalkkiutunut ja jotenkin jämähtänyt ajatukseen, että kesätyöt ovat teinien juttu! Avartakaa mieltäni, kiitos! :)
mutta ei tarvitse onneksi hakea kesätöitä, koska pääsin viimevuotiseen paikkaan! Jeeeee! Inhoan työnhakua.
Ongelmana on vain että kaupunki on täynnä opiskelijoita ja kun itsellä ei vielä ole minkään valtakunnan pätevyyttä mihinkään.. Noh, ei se auta muuta kuin toivoa parasta! :)
Itsekin korkeakouluopintojen kesätöinä harrastin huoltsikan baaria ja kaupan kassaa ym. Näin jälkeenpäin ajateltuna voi sanoa, että oikein hyvää kokemusta! :)
Itse aloitin viime vuonna hakemisen joskus Helmikuussa ja jatkoin vielä Maaliskuussa, missään paikassa ei vielä ollut haku alkanut Tammikuussa... Ja paikat sitten täytettiin joskus Huhtikuussa. Itse en siis ajatellut vielä aloittaa, mutta kyllä se jo nyt masentaa... Ärsyttävää puuhaa.
-Insinööriopiskelija
Wärtsilällä on ainakin haku jo käynnissä.
kun pääsit näpäyttämään! :-D
Eipä liity Wärtsilä minun alaani mitenkään.
-12
Olen ollut 19-vuotiaasta asti kaupan kassalla ja enää en haluaisi. Talvisin se menettelee, mutta koko kesä siellä paskamaisten asiakkaiden keskellä - ei kiitos.
Jotain muuta pitäisi saada ja hakeminen kyllä ahdistaa.
Kattoo miten tärppää. Toi meikäläisen englanninkielinen CV kaipais vielä vähän hiomista.
Teinejäkö täällä palstaileekin?