Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help. Karonkasta

Vierailija
04.01.2008 |

Juhlapuku: tarkoittaako se pitkää iltapukua... iik mistä sellaisen saa kun kaupat täynnä kevätvaatteita

Mikä vaate sopii päivällä väitöstilaisuuteen ?

Mitä lahjaksi ? eikö sinne tavata viedä lahjoja ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitöstilaisuuteen päivällä tavalliset siistit vaatteet. Jos olet ihan lähipiiriä, ehkä vallan jakkupukulinjaa, mutta kavereille riittää vaikka siistit farkut... SInnehkän saa periaatteessa tulla kuka vaan kuuntelemaan.

Itse vein ystävälleni lahjaksi runo-cd:n. Muilta näytti tulevan kukkia ja joitakin koruja, työkaverit olivat teettäneet pienen taulun.

Illalla sitten pitäisi tosiaan olla pitkä iltapuku, mutta riippuu vähän mm. tiedekunnasta, kuinka tiukkaa tämä on. Itse olin Kuopion lääkiksen karonkassa, ja siellä kaikilla oli pitkä puku, aika akateemisen yksinkertaisia, lähinnä tummia. Ei mitään fantasiaprinsessalinjaa! Itselläni ei ollut ihan täyspitkä (kun ei tosiaan loppukesällä ollut ihan helppo löytää tummaa iltapukua), eikä tuo haitannut ketään (ellei sitten itseäni).

Vierailija
2/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän luulisi kaupoissa olevan paljonkin tummia iltapukuja alessa, kun pikkujoulusesongin jämät myydään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään viitsisi yhtä tilauisuutta varten ostaa satojen eurojen pukua ... Onko pakko olla puku ? eikö käy pitkä hame ja toppi esimerkiksi ?

Muita lahjaideoita