Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla ei ole eikä tule hormonikierukkaa

Vierailija
03.01.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kupari- enkä hormonikierukkaa. Eikä kovin paljon kiehdo ajatus jostain kapistuksesta kohdussa, varsinkaan kun en saa sitä itse pois (ehkäisyrengas on tähän mennessä toiminut hyvin)

Vierailija
2/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auts!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin päätin hankkia lapsen ja kierukka otettiin pois. Siihen loppui masennus ja ahdistus kuin seinään. Lihoinkin kierukan aikana kolmisenkymmentäkiloa.

Vierailija
4/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en pidä keinotekoisista hormoneista kehossani.

Vierailija
5/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi armottoman runsaat kuukautiset niin sitten varmaan täytyisi ottaa tuo hormonikierukka. mutta jos ilman pärjään niin en halua minkäänlaista kierukkaa.

Vierailija
6/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin juuri sterilisaation, sillä en jaksa enää pelleillä yhdenkään ehkäsymenetelmän kanssa, sillä on ihan selvää, että meidän perheeseen ei enää lisää lapsia haluta!

Vierailija
7/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei käy mikään hormonaalinen ehkäisy. Kuparikierukka on hyvä minulle.

Vierailija
8/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan voinut käyttää edes tamponeita, nekin ovat tuntuneet kiusallisilta sisälläni. Lisäksi hormonaalinen ehkäysy ylipäänsä ei sytyttänyt, kun pillerit ei koskaan ole sopineet mulle. Kovien kuukautiskipujen ja runsaiden vuotojen takia päätin ottaa lopulta kuitenkin ekan lapsen jälkeen riskin ja testa. Kannatti!! Koko kapistus ei tuntunutkaan yhtään missään, sen asentaminenkaan ei sattunut (otin varmuuden vuoksi etukäteen Buranan). Vähän aikaa supisteli ja tuli ärsyttävää tiputteluvuotoa, sitten kuukautiset alkoi nähdä lähinnä kerran kuussa parin tunnin ohimojomotuksena ja tippana pikkuhousunsuojassa :)

Nyt kolmas hormonikierukka menossa, enkä enää muuta huolisi! Kaikilla ei varmaan käy yhtä hyvä tuuri, mutta ainahan sen olisi saanut pois, jos se ei olisi sopinutkaan. Tämän jälkeen alan haaveilla joko neljännestä lapsesta tai sterilisaatiosta, kun ikää alkaa olla lähemmäs neljäkymmentä kolmen vuoden päästä...

Vierailija
9/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi tauotonta vuotoa, hormoniakne heräsi monen vuoden hiljaiselon jälkeen ja kamalat raivokohtaukset palasivat. Poistatin kierukan ja kaikki em. oireet myös katosivat.

Vierailija
10/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua älyttömiä raivareita hormoneista saatika vielä runsaampia kuukautisia (nyt jo runsaat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä