Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF hoidot edessä; pelkään ihan sikana punktiota!!!!

Vierailija
03.01.2008 |

Tiedän, että on olemassa kaikenmaailman lääkkeitä, mutta nolottaa pyytää suurinpiirtein humausta, kun olen itsekin terveydenhuoltoalalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle punkitio tehty. Kyllä se jonkin verran tuntui, mutta ei ollut mitään sietämätöntä. Kipulääkkeet annetaan ihan pyytämättä.

Vierailija
2/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, vaikka olen todella kipuherkkä. En vain aio välittää siitä kivusta ja sillä siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumausainelasti, jonka sai suoraan suoneen. Muulloin käytän vain kahvia ja alkoholia.

Vierailija
4/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät kipulääkkeet saat punktiossa myös alkulääkityskin oli hyvä vei siis jännityksen (väestöliitossa). Kotona olo hieman kivulias mutta ei kammottava ja siihenkin kannattaa varata hyvät kipulääkkeet ja mukavat olot kotiin. Hyvin se menee!!!

Vierailija
5/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo hoito sattuu onnistumaan.

Vierailija
6/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hetkessä ohi, eikä tuntunut ollenkaan niin pahalta kuin olin odottanut. Kyllä sitä nyt on hetken vaikka aidan seipäänä - niin tärkeän asian vuoksi. Ja pelosta kannattaa mainita - kaikkihan sitä pelkäävät. Ja tosiaan antavat aika miellyttävät rauhoittavat, joten hyvin se menee.

Toivotan onnea ja tärppiä!

Vierailija
7/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin väestöliitossa tarjotaan rutiinina nukutusta, tosin siitä joutuu maksamaan erikseen.

Jos ottaa vertailukohdan, niin hampaiden poraus on paljon kivuliampaa.

Vierailija
8/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain sen lääkityksen en meinannut pysyä hereillä, olin jossakin horrostilassa. Muistaakaseni lääkäri sanoi ennen kuin lääkkeen antoi että toiset saattaa nukahta, toisen nauraa jotkut alka itkemään.

Vierailija
9/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki menee nappiin, niin saat kuule n. 9 kk kuluttua sellaiset kivut, että oksat pois ;)

Vierailija
10/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa ennen viime hoitoa sanoin miehelle, että odotan sitä ihanaa tunnetta, mikä tulee, kun saa suoneen kunnon aineita!

Se on tosi ihanata! :o

Vierailija
11/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huumausainelasti, jonka sai suoraan suoneen. Muulloin käytän vain kahvia ja alkoholia.

Vierailija
12/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli punktio todella kivulias, ei lääkkeet auttaneet mitään. Mutta ei ne tainneet kummoiset lääkkeet olla, en enää muista. Pyydä vaan kunnon lääkitystä. Voi tietenkin olla ettei sulla ole ollenkaa kivuliasti, mistä sitä voi tietää. Mutta jospa lopputulos on hyvä, ajattele sitä.

Vierailija
13/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos tuo hoito sattuu onnistumaan.

ap

Vierailija
14/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi vuosikas, ja pian alkaa uudestaan hoidot.. Ärsyttää jo etukäteen taas ne pistokset ja punktio, vaikka menivätkin kaikki todella hyvin ekalla kerralla. Pistoksista selvisin hienosti, ja punktio oli kipulääkkeiden ansiosta ihan ok. Pahemmalta tuntui (myös fyysisesti) tuulimunaraskauden jälkeinen lääkkeellinen tyhjennys..

Vierailija
15/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sulla on kyllä puoskarit lääkäreinä.

Vierailija
16/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on sen sijaan jotain niin karseaa, että en aio/voi kokea sitä enää ikinä.

Vierailija
17/17 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

punktiossa 50 munarakkulaa. Punktion kipu ei ollut varsinaisesti kovempaa kuin synnytyksessä, mutta synnytyskivun ennustettavuus ja luonnollisuus tekevät sen helpommaksi kestää.