Onko jotain " outoa" asiaa joka saa sinut kiihottumaan?
Kommentit (110)
Myös metalli iholla on mahtavaa. Siis vähän kylmä kova metalli, esimerkiksi käsiraudat tai nännilävistys.
Kiihotun tosi paljon katsoessani videoita jossa mies vetää käteen. Myös poikarakkaus on jees. Ja naisvartalot.
Äijä sen olla pitää..
Vierailija:
siis ihan totta, ja sellanen työstä hikinen ja ehkä jotain pölyä tai sahanpurua ja mustaa käsissä. Parransänkee tai mielummin vähän partaa, ja työvaatteissa. Oi juku rupee nyt jo kiihottuu, ollu vähän kuivaa. Sellanen rehellinen äijä kun kattos mua silmiin ja ottas hellästi sillä karheella kouralla kiinni niin, menoo olis. En tunne ketään jolla tällasta mielihaluu, kaikki tyttökaverit sanoo yäk. Mitkään bisnesmiehet ei liikuta mihkään.
Mä en voi käydä missään abc:llä pikakahvilla koskaan, kun siellä pyörii aina vr:n, tielaitoksen tai kaupungin pikisiä äijiä.. Ja pöksyt kuivina en _koskaan_ pääse tietyömaan ohi!
Mun oma mies on metalliduunari, normaalisti käy töiden jälkeen heti firmassa suihkussa ja saunassa ja siis tulee kotiin ihan puhtaana, mutta kyllä sai kyytiä kerran kun oli ' karannut' töistä ja tuli kotiin niissä työvaatteissa, raudalta haisten.. Aaaaah..
... miesten tummapuku. Liituraita on ihan kliimaksi.
... alistaminen, kun nainen on vastaanottajana.
... polkupyöräily. Siis itseä häiritsee, kun se hinkkaava liike kiihottaa. Ei tee mieli pitkille lenkeille. Auttaisiko pyöräilyhousut, ne topatut?
Kaikkein eniten kiihotta traktorinkuskit. Sellaset hikiset paskaset karheennäköset äijät traktorin selässä työhaalari päällä, ei oo väliä onko laiha vai lihava, kunhan on traktori. Joskus ku pääsis traktoriin paneen tollaen miehen kans.. ah:)
Minä haluaisin nähdä sitä enemmän. Miksi on tarjolla vain mies+nainen ja nainen+nainen katseltavaa? valtavirrassa on kiven alla noi mies+mies jutut. Onko se vielä tabu?
Se on niin herkkää ja kaunistakin. Siis siinä on jotain niin totaalisen kiihottavaa.
Luulin olevani ainoa omituisuus sillä saralla!
Mulla on vielä sellainen perversio, että kun on oikein kova kiire, saatan sulkeutua johonkin vessaan pikaisesti masturboimaan ja sitten onkin entistä kovempi kiire...
No, lapsen kanssa tällaiseen ei tietty enää oikein ole mahdollisuuksia.
82 jatkaa että kerran koulussa olin tekemässä koetta ja vasta puolivälissä kun ope ilmoitti että enää minuutti jäljellä, tuli kauhea kiire ja paniikki, mutta en pystynyt enää yhtään koetta tekemään kun orgasmia vaan pukkasi siitä paniikista, yhtäaikaa taivaallinen ja aivan kamala olo. Todella outoa mutta edelleen käy samoin jos tulee hirmu kiire, ja mäkin saatan silloin mennä hoitelemaan itseni jonnekin eikä se kiireeseen auta kyllä yhtään :D
Vierailija:
Luulin olevani ainoa omituisuus sillä saralla!Mulla on vielä sellainen perversio, että kun on oikein kova kiire, saatan sulkeutua johonkin vessaan pikaisesti masturboimaan ja sitten onkin entistä kovempi kiire...
No, lapsen kanssa tällaiseen ei tietty enää oikein ole mahdollisuuksia.
kiire tekee saman mullekin ; ) huvittavaa!
Yllättävät jutut myös, esim. tosi tuuheat käsikarvat poikamaisella miehellä. Oudot yksityiskohdat, kuten eriparisilmät, kolmas nänni, arvet jne.
komea mies oikein upeassa trendikkäässä puvussa...mmmm tai pelissä puvun housuissa ilman paitaa...
Jos miehen hengitys tuoksuu tuoreelta oluelta..
Vanha ukko panemassa nuorta naista...
Mies ajaa keskittyneesti autoa... (ihanaa että oli muitakin)
Raksamies paskaisissa työvaatteissaan...
Mies crossimopon päällä...
Normikokoinen mies panee oikeen lihavaa naista...
Jonkun nätin naisen erikoinen puheääni...
kun joku moppaa lattiaa sellaisella levymopilla. Siitä kuuluu niin ihana ääni.
Vierailija:
mua kiihottaa tieto siitä, että tiedän, että sekstaan jonkun miehen, jonka naisen tunnen..Ei siis pettämissysteemistä välttämättä kyse, mutta se tieto, että joskus oon katellut heitä parina ja nyt mä panen sitä miestä....
Ajatus usean miehen kanssa touhuamisesta yhtäaikaa ja molempiin reikiin. Sekä isorintaisen naisen kanssa..
En o koskaan näitä kokeillu, enkä varmaan tuu kokeilemaankaan
Tässä ketjussa täytyy paljastaa kuka! Nyt kerrot!
Vierailija:
minua siis kiihottaa myös SingStarin laulaminen =)) Se on jo aika outoa...
-Uniformu pukuiset miehet, lentokapteenit, upseerit
-ne jo mainitut ruskettuneet asfaltti työmaan jätkät
-pimpsakarvojen nyppiminen, samoin nännikarvojen
- sitte vähän outo (?) halu näyttää paljaaksi nypitty karvaton pimpsani vieraille ihmisille saunatiloissa, tai vaikka kylässä, kotona yms.
siis ihan totta, ja sellanen työstä hikinen ja ehkä jotain pölyä tai sahanpurua ja mustaa käsissä. Parransänkee tai mielummin vähän partaa, ja työvaatteissa. Oi juku rupee nyt jo kiihottuu, ollu vähän kuivaa. Sellanen rehellinen äijä kun kattos mua silmiin ja ottas hellästi sillä karheella kouralla kiinni niin, menoo olis. En tunne ketään jolla tällasta mielihaluu, kaikki tyttökaverit sanoo yäk. Mitkään bisnesmiehet ei liikuta mihkään.