Onko jotain " outoa" asiaa joka saa sinut kiihottumaan?
Kommentit (110)
Tiukat vartalonmyötäiset trikoot treenatun kropan yllä ei sytytä yhtään.
Vierailija:
sairaat alistus roolileikit, mielialan mukaan joku alistettavana tai alistajana
kaikenmaailman raiskausjutut ja pakotukset kiihottaa ajatusleikkinä vaikka todellisuudessa kuvottaa.. myös vanhemmat miehetmuutenkin kiihotun mielikuvista ja lukemisesta ja keskustelusta...ulkonäkö on minulle aikalailla yhdentekevää...itsevarma hieman röyhkeä mies kiihottaa.
Toinen on se, kun mies on tupakalla, tupakka rennosti toisessa suupielessä, silmät vähän siristää ja tuijottaa silmiin ilkikurisesti. Huh. Itse en edes polta. Mutta kiva mennä tupakalle kanssa ja saada kiksejä omasta tupakoivasta, röyhkeästä kullasta.
No toi on kyl kans aika uuuh-näky..(riippuu kyllä vähän miehen ulkonäöstä kuitenkin, hehe).
T. se raskaannäkösistä kengistä kiihottuva
Vierailija:
Kaikkein eniten kiihotta traktorinkuskit. Sellaset hikiset paskaset karheennäköset äijät traktorin selässä työhaalari päällä, ei oo väliä onko laiha vai lihava, kunhan on traktori. Joskus ku pääsis traktoriin paneen tollaen miehen kans.. ah:)
Vierailija:
siis ihan totta, ja sellanen työstä hikinen ja ehkä jotain pölyä tai sahanpurua ja mustaa käsissä. Parransänkee tai mielummin vähän partaa, ja työvaatteissa. Oi juku rupee nyt jo kiihottuu, ollu vähän kuivaa. Sellanen rehellinen äijä kun kattos mua silmiin ja ottas hellästi sillä karheella kouralla kiinni niin, menoo olis. En tunne ketään jolla tällasta mielihaluu, kaikki tyttökaverit sanoo yäk. Mitkään bisnesmiehet ei liikuta mihkään.
Paras peli oli aikoinaan sellainen missä musta kissa hyppeli kerrostalon ikkunoilta toiselle keräten jotain esineitä tai pisteitä ja jos se kissa tippui kadulle niin sellanen buldoggi tai joku alkoi jahdata sitä kissaa ja jos se sai sen kissan kiinni niin kissa sai kyytiä...
Huh, kun oli kuuuma peli.. piti usein lähteä kesken pelin sormeilee..
jotenkin se aina päätyy muuhunkin... mua kiihottaa, jos mies vaan makaa koko painollaan mun päällä.
olen saanut orgasmin kuunetelamalla klassista musiikkia rakkaani sylissä. se oli jotenkin se rakkaan läheisyys, suuteleminen ja se voimakas musiikki. (ihan vaatteet päällä oli, eikä siinä pussaamista kummempaa tapahtunu...) oli muuten eka orgasmi minkä rakkaani " kanssa" sain. oli mies vähä kummisssaan, mut aatteli kai et tuo nainen on helppo pitää tyytyväisenä :P
onneksi olen löytänyt hyvät sivut netistä! Välillä ajattelen, että se on ihan sairasta...
Toinen outo juttu on gynekologit! Mies työntämässä sormiaan naiseen... Mmmm, sekin on kai jotain alistamiseen liittyvää.
Ei videolla tai järjestettynä vaan yllätettynä kiihkosta ähisevä runkkaava mies. Olen vain kerran yllättänyt mieheni hommissa,harmittaa kun häntä hävettää.
- oma mies syötävän seksikkäissä farkuissa ja slipoverissa (siis toi slipoveri on ihan ehdoton)
- laulava ja soittava mies (kai niissä muusikoissa sit jotain on)... oma mies on turkasen hyvä laulaan ja soittaan kitaraa mut tekee sitä aika harvoin ja sillon yleensä kyllä saa
- kohteliaat miehet... eikä sillon oo väliä iällä eikä ulkonäöllä... esim. eilen hesessä oli viereisessä jonossa yli seittemän kymppinen papparainen joka kiitteli tosi vuolaasti ku viereinen täti auttoi löytämään pudonneen rahan... sillon mulla alko sukat pyöriin jaloissa
kiire. Siis jos on kiire johonkin ja täytyy hoputtaa jotain, ja tuntuu että
myöhästytään, niin alapää alkaa kihelmöimään.
Lisäksi kuumenen, kun näen siivojan moppaamassa lattiaa. En voi käsittää miksi, mutta näin se vain on. Minulle on aivan sama moppaako nainen vai mies kunhan hän tekee pitkiä vetoja ja huolellista työtä. Toivottavasti työpaikan siivojat eivät ihmettele, kun jään usein tuijottamaan heidän työtään. Yritän kyllä sitä peitellä...
Sanokaa, että edes joku muukin kiihottuu moppaamisesta???
tosin en kiihottunut siitä ;)
ja mäkin kiihotun kiireestä ja paniikista niin kuin joku toinen vastaaja. Jos on oikein paha paniikki, esim. kaikki menee elämässä pieleen, laskut maksamatta tms. niin sitä enemmän panettaa, voisin vaikka kenen kanssa naida silloin
Vierailija:
Paras peli oli aikoinaan sellainen missä musta kissa hyppeli kerrostalon ikkunoilta toiselle keräten jotain esineitä tai pisteitä ja jos se kissa tippui kadulle niin sellanen buldoggi tai joku alkoi jahdata sitä kissaa ja jos se sai sen kissan kiinni niin kissa sai kyytiä...Huh, kun oli kuuuma peli.. piti usein lähteä kesken pelin sormeilee..
ja hakeutuu tosi lähelle, vaikka tietää et olen (vielä) perheellinen!! AAAHH
Ei tarvi kun nähdä joku pieni kuva, niin menee jalat alta. Mua ihan pelottaa mennä katsoon sen leffoja, kun oikeesti tulee orgasmeja pelkästään sen äänestä tai jostain katseesta. Viimeks olin pari viikkoo sitte katsoos tuoreimman pätkän ja vielä mieheni kanssa. Kiva siinä sitte yrittää pidätellä orkkuja.. onneks siellä leffassa on sentään pimeää.
Ja niin, oon muuten jo lähemmäs 30 ja teiniaikoina ei ollut mitään vastaavaa, vaikka silloinkin olin kova fanittamaan ja ihastumaan kaikennäkösiin julkkiksiin.
Ei oo väliä vaikka olis jotain pasianssia, heh mikä mielleyhtymä pasi ja anssi, oikeesti se jännitys siinä. Mulla kans se kun mies selaa lehtiä niin se ääni. Ja mulla on se sama haalari, duunari, traktorikuski fetissi. T: nainen jonka mies on traktorikuski