Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Millä herkuttelette, kun tekee jotain hyvää mieli?

03.01.2008 |

Siis kolmas päivä jo menossa tätä painonpudotusta, ja jo tekisi mieli karkkia! Auttakaapa kokeneemmat ja itsekurisemmat, mitä söisin, etten hipsisi kauppaan hakemaan karkkipussia!?

Olen kokeillut sitä 1/2 rasvatonta luonnojogurttia +1/2 kevyttä mehukeittoa-" pirtelöä" , mutta ei riittänyt nyt tähän hätään... vaikka namia onkin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perussetti on purkki rahkaa, purkki ananasta ja melko runsaasti sokeritonta Options-kaakaojauhetta. Koostumus ei silmää hivele, mutta maku on minusta mainio. Tuota määrää ei kyllä kerralla jaksa edes syödä, jää seuraavallekin päivälle.

Toinen perusherkku on Reformin tummalla suklaalla päällystetyt riisikakut. Saa ainakin Prismasta. En tiedä tarkalleen heidän energiasisällöstään, mutta on takuulla vähemmän kuin missään leivonnaisissa.

Olisko kellään muita hyviä vinkkejä? Itsekin kaipaisin vaihtelua näihin herkkuihini.

Vierailija
2/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneks karppina saa herkutellakin monta kertaa päivässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elo karppina vaan ihanaa.. :)

Vierailija
4/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva " nähdä" sua taas täällä! En ole aaaaikoihin viitsinyt täällä käydäkään, nytkin ihan vaan todetakseni, että kyllä karppi.info on mun paikkani :D

Mites sulla on viime aikoina mennyt? Mä otin kurinpalautuksen viikko ennen joulua ja taas on ok olo.

Hyvää alkanutta vuotta ja eväillään kun ehkä joskus tavataan :D :D

Vierailija
5/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörähdän aina vilasemassa, mutta karppisivuilla viihdyn enimmäkseen. Jouluna väsytti, tietysti, kun ei ruoka ollut joka paikassa aina ihan mitä haluaisi. Melko tiukka karppi olen ja pahenee vain ajan kanssa. Kun huomaa että siitä hötöstä ei tule kuin väsy, ilmavaivat, makeanhimo ja turvotus..

Anteeksi AP:lle, minä poistun karppilammikkoon.. " Nähdään" Helmiurho!