Bugaboot käytettynä
Mistähän ihmeestä noita voisi saada(ei kukaan olisi täällä luopumassa?)? Onko kukaan ostanut ebaysta tms., kuinka on sujunut?Suomessa noita ei taida myydä kuin seimi...??
Kommentit (9)
tarkoitin että netistä ei taida saada muualta kuin tuolta seimistä?? Meiltä on niin pitkä matka noihin missä niitä myytäis niin siksi tuo netti olisi kaikista parhain ja helpoin tapa. Muutamia olen nähnyt käytettynä myynnissä mutta tietenkin aina silloin kun itse en niitä ole tarvinnut =/ Nytkään ei missään ole =(
on se aikaisemmin Tampereella sijainnut kauppa joka myy Buggiksia. Nykyisin ovat Toijalassa ABCn vieressä. Niiden " nettikaupassa" ei buggiksia näy, mutta myyvät kyllä matkahuollon/postin kautta mihinpäin vaan Suomea. Ollaan haettu sekä paikanpäältä että postista. Ja buggiksissa on ihan reilu tilausaika, joten kannattaa olla ajoissa liikkeellä
käytettyjä täytyy vaan yrittää bongailla erilaisista huutonet yms. paikoista.
Hyvät vaunut on, suosittelen!
t. Fiikus
On vain sellainen miinus että niissä ei ole säädettävää työntöaisaa ja tuon kiineän korkeus on 102cm ja on minulle liian korkea =( meidän brioissa aisa on 98cm ja sekin on ehkä sentin liian korkea minulle.
TAHTOO JOSTAIN CAMELEONIT!!!!
Minulla olisi myynnissä 3kk vanhat Bugaboo Cameleonit. Myymme, koska tarvitsemme tuplarattaat tilalle alkukesäksi:) Olleet käytössä meidän 1,5v. pojallamme. Kerron mielelläni lisää ja laitan kuvia vaikka sähköpostiisi.
Meillä on Frogit jossa säädettävää työntöaisaa ei ole ja ihan hyvin ollaan ilman hartiakipuja saatu lapset kuljetettua vaikka meillä miehenkin kanssa on pituuseroa yli 20cm. Luulisi että sillä työntöaisalla on enemmän merkitystä sellaisissa vaunuissa, joita joutuu kääntämään voimalla (eli paina työntöaisaa ja käännä takapyörien varassa), ei tällaisissa mitkä kääntyy melkein itsestään. :)
rattaat sellaiset joissa ei tuota tyntöaisan korkeuden säätöä ollut enkä enään sellaisia ota. En tykkää että rattaita lykitään tuosta melkein tissien korkeudelta ;) Mutta maku asia =)
Ja täälläkin osto ja myyntipastalla. Helsingissä myy Vaunuaitta ja Tampereella tai jossain lähistöllä joku vaunuliike jonka nimeä en muista. Turussa ja Jyväskylässä myy OZ baby ja Lahdessakin oli joku liike. Vasta näitä myyntipaikkoja kartoitin niin siksi niin hyvin muistissa :)