Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luitteko (IS, IL), että Finnmatkojen oppaat Thaimaassa pelkäsivät suomalaisturisteja :O

Vierailija
03.01.2008 |

Kun Jumbo oli myöhässä, niin jotkut matkustajat olivat käyneet niin kuumina ja uhkailleet oppaita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä pelon kun herra ja rouva hyvintärkeä ovat olleet vihaisia raukoille oppaille kentällä!

Vierailija
2/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän oltiin syypäitä kaikkeen ja on aivan uskomatonta miten ihmiset valittaa lomalla! Toki tämä myöhästyminen on hyvä syy valittaa, mutta vika ei kuitenkaan ole oppaan. Mä lopetin aikoinani koska en jaksanut kuunnella sitä miten ihmiset, joiden luulisi olevan iloisia päästessään lomalle, purkivat kaikki paineet ja pieleen menneet lomanodotukset meihin.

Uhkailu on kuitenkin asiatonta (kohdistuu se keneen tahansa)!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka heristeli nyrkkiä rekkakuskeille Konginkankaan jälkeen.

Vierailija
4/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaan levitellä käsiään tyhmänä.



Ja kyllä minä olen vihainen kenelle tahansa työntekijälle joka ei tee työtään. Thaimaassa tai finnmatkojen matkalle en sen sijaan ole ollut kun en sen tyyppistä matkailua harrasta ollenkaan.

Vierailija
5/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, entäs jos opaskaan ei pysty muuttumaan tiedoksi? Entä sitten? Pitäisikö tieto keksiä jostakin.



Mutta tosiaan, onneksi sä et ikinä käy Thaimaassa. Tai Ruotsin risteilyllä. Tai Prahassakaan, kun siellä on niin paljon Jenkkejä nykyään.

Vierailija
6/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta ei tiedotettu tarpeeksi paikan päällä, ei mitään tietoa monelta pitäisi olla takaisin kentällä, mistä numerosta saa apua, ei ruokaa, ei juomaa tms.



Käämit palaa kenellä tahansa.. Kyllä oppaiden pitäisi ottaa hätätilanteissa vastuuta eikä vain luimistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne aikoinaan selvisivät tsunamin aikana siitä kaikesta, ei ne varmaan selvinnytkään.



Matkatoimistojen kohdeoppaat ovat varmaan aiemmin toimineet lehtien puhelinmyyjinä, ovat yhtä välkkyjä ja omaperäisiä.

Vierailija
8/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäisikö oppaan ruokkia matkalaisia omasta pussistaan.



Toisaalta esim finnmatkojen oppaat ovat viikonloppukurssin käyneitä (kurssitetaan viikonloppu ja sen jälkeen lähetetään kohteeseen) joten kummoista paikallista tietoa ei voi olettaa.



Kaikki kunnia oppaille, itse en siihen hommaan pystyisi. Joukossa muuten paljon myös akateemisen taustan omaavia, esim omia useampi ex- kollega on jossain päin maailmaa oppaana (entisiä opettajia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkkarissa oppaan tulee ottaa vastuuta tuollaisessa tilanteessa vaikka ei se hänen itsensä aiheuttama olekaan. Kenelle ne asiakkaat sitten voivat valittaa täysin paskasta palvelusta ellei palvelun tarjoajalle???



Finnmatkoista itselläni on kokemusta vain yhden matkan verran ja tuo riitti tekemään päätöksen ettei ikinä enää. Todella huonoa palvelua alusta loppuun kaikilta tahoilta kehen kontaktissa olin matkamme tiimoilta. En yhtään ihmettele että porukka on ollut siellä käärmeissään, Finnmatkojen toimintatapa kun tuntuu olevan ongelmatilanteissa vain vastuun pakoilu.

Vierailija
10/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rivioppaalla ei ole informaatiota niin ei hän sitä pysty hatustakaan vetämään. Rivioppaalla ei myöskään ole valtuuksia ruokkia tai majoittaa porukkaa. Oikea valituskohde on kohdepäällikkö, vain idiootti (tai tietämätön) jää jankkaamaan asiaa rivioppaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän