Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja joku epämääräinen bakteerifloora JA puikot,HELP??

Vierailija
12.11.2008 |

Siis neuvolalääkäri otti jonkun pikatestin (täh??) ja se tulos oli "epämääräinen" ja määräsi sit antibiootti (? ilmeisesti ?) emätinpuikkoja.

Mulla on rv23 ja se käytävä lyhentynyt ja kohdunsuu JO pehmennyt ja aloin miettiin et onkohan tuota ihan tervettä laittaa,eikös se nimenomaan ärsytä kohdunkaulaa....?? Ja kun paketissakin luki et " keskusteltava lääkärin kanssa" raskausaika ja imetysaikana ei suositella..

No,aattelin laittaa ainakin sen kerran,katsoa et "tekeekö mitään" .. yritin pistää sen sisään emättimeen mutta se kipu !!! Kamala pistoskipu vaikka kuinka ja miten päin koitin laittaa,ei onnistunut... :(

Mies yritti laittaa mut sama juttu...

Nyt en tiedä mitäs nyt?? Auttaakohan se jos jätän välistä ja soitan huomenna neuvolaan,lääkäriä tuskin saan kii,onkohan terkasta apua...?? (vähän avuton ja ei-kiinnostunut tapaus se terkka...)

Mitä itse tekisitte??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausaikana lääkärin määräämänä käytössä useita lääkkeitä, joissa sanottiin, ettei pitäis käyttää raskauden aikana. Neuvolalääkäri ei varmasti ole epätietoinen tilastasi lääkkeitä määrätessään.

Vierailija
2/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei raskaus tmv vaan lasten... täällä on vaikea saada aikaa tk ja ne lähetti tk:sta neuvolaan ja sielläkin ainoa vapaa aika oli tuolle lastenlääkärille joka ei tehnyt sisätutkimusta tmv varsinaisesti vaan vain otti puikolla sen pikatutkimuksen...

Osaakohan kukaan sanoa mikä tuo pikatutkimus oikein on?

Pöljä kun en siinä tajunnut kysellä enempää,mut olin vähän shokissa kun tuo kohdunkaula oli lyhentynyt näin pienillä viikoilla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpi raskauden lääkärin harkinnan mukaan. Sinulla on kohdunkaula lyhentynyt, ja voi olla että niin on tapahtunut juuri bakteerivaginoosin vuoksi. Emätinpuikkoja ei saa laittaa asettimella, vaikka sellainen olisi pakkauksessa mukana. Sormilla varovasti voi laittaa, käytä apuna vaikka vähän perusvoidetta jos limakalvot on kuivat eikä onnistu ilman.

Missä neuvolassa on lastenlääkäri pitämässä äitiysneuvolaa??

Vierailija
4/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole emätinpuikko vaan sellaista emätingeeliä jossa nimenomaan on sellainen oisko 7-8cm truutta joka pitää ohjeen mukaan "työntää niin syvälle kuin normaalisti menee",noh,minä en pystynyt työntään 2cm enempää kuin jo sattui ja paljon.. Ja ei se silloin kyllä "perälle" mene... Nukkumaan käydessä pitää laittaa et yön yli vaikuttaisi.

Siis hän ei pidä äitiysneuvolaa vaan kun muille ei ollut aikoja niin mut lykättiin tän lastenlääkärin vastaanotolle...

ap

Vierailija
5/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa johonkin jossa ei ole noin pitkää asetinta??

Miten sellainen kuin Dalacin,mun mielestä sillä hoidetaan myös ja jos en ihan ihan väärässä oo niin se on suun kautta otettava... voin ollakkin väärässä :) että älä mun neuvoon luota,soita neuvolaan vielä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi