Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä te muut YLIPAINOISET olette syöneet tänään?

Vierailija
02.01.2008 |

Tähän ketjuun siis päiväsyömiset rehellisesti vain niiltä joiden BMI on 27 tai yli.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla taisin syödä 2 pätkistä ja coca-colaa... sit kävin mäkkärissä syömässä grande el paso aterian ja sit en ookkaan muuta syöny... olispa epäterveellisen hyvää taas tänään :)

Vierailija
2/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 suklaapatukkaa

kebab ranskalaisilla

2 siivua paahtoleipää tuorejuustolla ja kinkulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 28

Aamupala: -

Lounas: Riisimuroja, maitoa 3dl ja makeutusjauhetta.

Päivällinen: Nakkikeittoa 3dl ja kaksi näkkäriä oivariinilla.

Iltapala: Pari siivua appelsiinia, omena ja kourallinen viinirypäleitä, kolme kaurakeksiä.

Juomina: Vettä 7dl, kaloritonta mehua 4dl, Teetä rasvattomalla maidolla ja makeutusaineella 5dl.

Vierailija
4/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kaurapuuro ja appelsiinimehua

päivällä pari perunaa ja jauhelihakastiketta

päivällä banaania

iltapäivällä 4 ruisleipäpalaa juustolla ja kinkulla

illalla karkkia, piparia sipsiä

ja päivän mittaa olen juonu tettä ja muutenkin napostellu pikku hyvää

Vierailija
6/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruispalaa tomaatilla,oltermannilla ja kalkkunalla. Lihapiirakka ja 3 nakkia.

3 isoa lasia pepsi maxia.

BMI 28.

Vierailija
7/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 6

Vierailija
8/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kaurapuuroa ja rasvatonta maitoa

lounaaksi perunamuusia, 5 kalapullaa, keitettyjä vihanneksia ja herneitä, vettä

välipalaksi banaani

illalliseksi pastaa ja tomaattikastiketta, pari siivua mozzarellaa ja salaattia sekä herneitä, oliiveja.

iltapalaksi porkkana, kaksi leipää mozzarellan kanssa.

En laihduta mutta koitan pudottaa painoa pysyvällä ruokatapojen parannuksella (niinhän me kaikki) toivottavasti onnistun.

Tiedättekö mitään hyvää nettikeskustelua painonhallinnasta. Kaipaan jotain järkevää ja jalat maassa olevaa, ei karppaajien tai ihmedieettien keskusteluja!

Vierailija
9/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: ruisleipää, jossa päällä salaneuvos 17% -juustoa, kinkkua ja kurkkua + muumimukillinen kahvia (vähän maitoa)

lounas: -

päivällinen: hot junior ja mozzarellatikut + 2dl light cokis

iltapala: ruisleipää, jossa päällä sitä samaa salaneuvosta, kinkkua ja kurkkua + muumimukillinen kahvia (vähän maitoa)

Mäkkärissä syön tosi harvoin, yleensä teen päivällisen itse eli tavallista kotiruokaa (jota sitten syön liikaa, kun on niin hyvää).

Vierailija
10/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala

2 kasvistortillaa, se valmis pohja ja väliin salaattia, raejuustoa, kurkkua

teetä

omena

Päiväruoka

Tonnikalapastaa

sämpylä juustolla

lasillinen maitoa

Iltaruoka

piirakoita 2 kipaletta

4 palaa kinkkua

paljon kasviksia

omena

Vierailija
11/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa,kahvia, kerrosateria, limppua 4 viipaletta päällä kinkkuleikettä ja broilerisalaattia, omena, luumu ja puolikiloapäivässä (laulaa) suklaata. vettä ja light jaffaa lisäksi.

Nyt on joulusuklaat syöty.

Vierailija
12/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(piti tarkistaa, on se, voi argh!)

Olen syönyt

-aamulla kolme palaa hapankorppua ilman päällisiä, maitokahvia

-iltapäivällä kahvia, pala juustoa, kaksi ruispalaa (tai siis yksi kokonainen), pipari

-iltaruuaksi kana-kasvis-tofu -wokkia, salaattia, omena

-iltapalaksi viili, muutama manteli, ripaus ruskeaa sokeria ja sitten vielä harkinnan jälkeen kaksi ruispalaa ja omena

Pitäisi saada paino tuonne 70 kg:n hujakoille, mutta imetän vielä ja se vaikeuttaa mulla laihduttamista kovasti. Illallakin pakko tankata, että saa vauvalle maitoa.

Vierailija
13/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän syötte vähän!!! Olen normaali vartaloinen ja painoindeksi jotain 22 ja syön paljon enemmän kuin te! Enkä edes harrasta mitään liikuntaa. Ei näköjään ole aina siitä syömisestä kiinni! Nyt uskon!

Vierailija
14/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä näkyy kaunisteltu totuus, kaikki kun ovat tehneet joulun jälkeen parannuksen. Vetelin suklaata ja vihreitä kuulia aika huoletta vielä viikko sitten.

Mutta on tässä hormoneilla ja aineenvaihdunnallakin osuutta - koko imetysaikana en laihdu millään, ja sitten sen jälkeen paino putoaa nopeasti vaikken kauheasti vähennä syömistä. Luulen, että suurin selitys on ero ihmisten sokeriaineenvaihdunnassa - ilmeisesti sinun eduksesi, 16 :)

Vierailija
15/31 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi yllättynyt. mä painan himppusen päälle 50 kg ja todellakin kuihtuisin pois noilla teidän eväillä!

Vierailija
16/31 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus opiskeluaikoina ruokavalioni koostui lähes kokonaan pelkistä irtokarkeista, suklaasta ja kekseistä. No tietysti koulussa oli ruoka. Mutta siltikin olin hoikka, melkein liian laiha.

16

Vierailija
17/31 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mitä sitten syödään on aivan väärää... liikaa nopeita hiilihydraatteja ja kovaa rasvaa ja hyvin vähän proteiinia ja hitaita hiilareita. no, muutama poikkeus oli mutta tämä noin niinkuin yleissilmäyksenä.

kun söisitte säännöllisesti 5 kertaa päivässä, vähentäisitte nopeita hiilareita ja lisäisitte proteiinin, hyvän rasvan ja hitaiden hiilareiden saantia niin laihtuisitte jokainen takuuvarmasti vaikka ette muita muutoksia tekisikään!

Vierailija
18/31 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain nyt mättää? Mikä teidän muutama peruna ja jauhelihakastike oikeista on? Kolme metsurin annostako?

Vierailija
19/31 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole muuta totuutta painonnoususta kuin se, että paino nousee jos syö enemmän kuin kuluttaa. Sokeriaineenvaihdunta- tms jutut on äärettömän harvinaisia tiloja, jos edes mahdollisia.

Ensinnäkin useimmat täällä vastanneista varmaan koittaa vuoden aluksi pudottaa painoa ja syövät siksi terveellisesti juuri nyt. Tai sitten moni " unohtaa" listasta naposteltavat, tai sitten annoskoot ovat aivan valtavia. Tai jotain. Normaalia ruokaa normaaleja annoksia syömällä ei liho.

Ei ole mitenkään mahdollista, että saman verran syövilllä toisella painoindeksi olisi yli 40 ja toisella 22.

Vierailija
20/31 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta äärettömän harvinaista.