Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokkotreffit. Jokainen mies jonka kanssa olen ollut sokkotreffeilla, on halunnut jatkaa tapailua. Johtuuko se minusta vai ovatko miehet niin epatoivoisia etta kaikki kelpaavat,

Vierailija
02.01.2008 |

vai onko jolle kulle teistä sanottu ekoila treffeillä, kiitos ei.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös netin kautta sopinut monia sokkotreffejä ja useat ovat halunneet tavata uudelleen. Olen ihan kivannäköinen, mutta aika hiljainen ja rauhallinen tyyppi.

Mutta sitten juuri ne joihin itse olen ihastunut, niin eivät olekaan haluneet enää nähdä :(

Toisin sanoen ne nörtit kyllä haluaisivat, mutta vähänkin " pahemmat pojat" eivät.

Vierailija
2/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutamia kertoja käynyt, ja 45% tapauksista mies haluaa jatkaa, minä en, 45% kumpikaan ei halua jatkaa, ja lopuissa on käynyt niin että ollaan molemmat oltu kiinnostuneita jatkosta. Vielä ei ole käynyt niin että minä haluaisin mutta mies ei

Ja hyvin olen uskaltanut sokkotreffeille mennä, yleensä päiväaikaan jonnekin ravintolaan, kahvilaan tms. niin mitäs siinä. Kyllähän sitä tapaa vieraita ihmisiä muutenkin koko ajan kaikkialla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fithän on julkisella paikalla esim kahvilassa, jolloin jos mies olis esim sarjamurhaajan näköinen kävelet ohi vaan ja teet oharit. Mulle ei kyllä koskaan käynyt noin, ihan tavallisia miehiä kaikki. Eihän sitä voi tietää vaikka lavatansseissakaan tavatessa. Seuraavilla treffeillä sut voidaan raiskata vaikka.

Vierailija
4/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ketkä mulle ovat vastanneet ovat olleet seksiä vonkaavia jo pelkissä sähköposteissaan.

Vierailija
5/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on molemmat todettu, että tää ei taida tästä edetä, mutta yleensä olen itse joutunut sanomaan, etten ole kiinnostunut enemmästä. Vain yksi jäi roikkumaan ja soitteli perään. Mutta nämä kokemukset ovat jo muutaman vuoden takaa, kun minulle riittää yksi mies kerralla.

Vierailija
6/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkea blondi niin varmasti tulee seksiviestejä. No ei vaan, mutta ne seksiviestittelijät vaan karsii pois. Itse olen mieheni löytänyt kristillisestä deitistä vaikka ei kumpikaan olla uskovaisia siinä mielessä, etsittiin vaan peruskunnollista seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän