Hohhoijaa ! Maajussien Timo jätti Rachelin
Maajussiohjelmasta tuttu Timo Virtanen jätti tuoreen kihlattunsa Rachel Kauppilan, kun tämä ei suostunut lahjoittamaan nakukuvista saamaansa palkkiota Timon vetämään avustusprojektiin.
Timon mukaan ero johtuu rahasta. Timo olisi halunnut laittaa Rachelin kuvauspalkkion hyväntekeväisyyteen, mutta Rachel päätti pitää summan itse. (EERO LIESIMAA)- Suhteemme mureni Hymy-lehden Rachelin jutun vuoksi. Kuvat ovat toki kauniita, mutta en tykännyt, että minua käytetään hyväksi rahastuksen merkeissä, Timo Virtanen toteaa pettyneenä Iltalehdelle.
Maajussille morsian -ohjelmasta tuttu Timo Virtanen kihlasi fitness-urheilija Rachel Kauppilan joulupäivänä, mutta nyt suhde on Timon mukaan päättynyt.
Timo suuttui Rachelille, kun huomasi naisen poseeraavan tuoreessa Hymy-lehdessä rohkeissa alastonkuvissa.
Kuvissa sinänsä ei Timon mielestä ole mitään vikaa, mutta mies loukkaantui, kun Rachel piti kokonaan itse kuvista saamansa palkkion. Timo puolestaan olisi halunnut laittaa korvaukset avustusprojektiin, jolla ostetaan koulutarvikkeita Afganistanin koululaisille.
- Tässä tapauksessa Rachel on päättänyt itse pitää koko palkkion. En tykännyt ja menetin luottamuksen. En näe syytä jatkaa suhdetta vaan keskityn avustusprojektiin, Timo kertoo.
Pariskunnan lyhyt suhde on ollut vaiherikas: seurustelu alkoi joulukuun puolivälissä, mutta päättyi jo viikkoa myöhemmin, kun Timo ei sopeutunut kaupungin vilinään. Pariskunta palasi yhteen joulun alla ja kihlautui joulupäivänä.
Kosinnan jälkeen Timo kuitenkin huomasi nakukuvajutun, jossa Rachel poseerasi ilman vaatteita ja puhui suhteestaan Timoon
Kommentit (5)
Miksi hemmetissä kenenkään pitäisi omista kuvauspalkkioistaan johonkin ukon avustusprojektiin maksaa yhtään mitään? Vaikka ois miten hyvä tarkoitus? Kas kun ukko ei samantien olisi alkanut kihlattuaan kaupitella laajemminkin, ihme sutenööritoimintaa!!!
että Timon pointti olisi tuossa ollut se, että suuttui kun Rachel yhtäkkiä olikin Hymyn alastonkuvissa ja selostamassa juttua Timostakin, vaikkei ollut tälle mitään kertonut. Ja sitten suuttui siitä, kun Rachel käytti häntä hyväkseen ja näin pääsi lehteen ja hyötymään niistä kuvauspalkkioista...
ihan yhdessäkin niitä onnellisia haastatteluita antaneet. Sinänsä mäkin ymmärrän, jos ei vaikka sulata kumppaniltaan alastonkuvia tai halua tulla julkisuuteen vedetyksi, mutta siitä tässä kai ei nimenomaan ollut kysymys. Vaan Rahasta!
sitoutumisen pilkkaamista tämä nykyajan meininki, että heti vaan aina kihloihin kun on viikko tunnettu, ja taas erotaan. Ei enää mitään merkitystä pian koko kihlauksella ja naimisiin menolla kenellekään :(