Mies ilmoitti, ettei rakasta mua enää, muttei halua jättää mua, koska meillä on pieniä lapsia
Mitäs tässä pitäis ajatella? Miehen mielestä pitäis kai olla kiitollinen, ettei se jätä mua. Oma olo on kyllä ihan masentunut.
Mies meinaa muuttaa työhuoneeseen nukkumaan. Mä päätin, että seksiä en taatusti suostu sen kanssa harrastamaan.
Mitä mun pitää tehdä? Olen ihan sekaisin ja kaikki ajatukset ihan hakusessa.
Kommentit (8)
Itse en ikinä suostuisi elämään rakkaudettomassa suhteessa ja mielestäni sitä kärsimystä ei pitäisi antaa lapisllekkaan. Eivät lapset ole mitään tyhmiä, kyllä he vaistoavat jos perheessä ei ole rakkautta äidin ja isän välillä. Tämä taas voi häiriinnyttää heidän oman seurusteluelämänsä tulevaisuudessa aivan täysin. Haluatteko, että omat lapsenne lähtevät rakkaudettomaan suhteeseen koska eivät ole koskaan saaneet oikeaa mallia omasta kodistaan?
Jos minun mieheni sanoisi minulle kuin AP:lle on sanottu, niin minä pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja muuttaisin lasten kanssa muualle TAI sitten hbeittäisin äijän ulos. Mukavaa, että olisi mies rehellinen, mutta niin olisin sitten minäkin. Vähempään en tyytyisi kuin rakastavaan kumppaniin.
No onneksi ei tuota huolta nyt ainakaan ole käsillä. Olemme mieheni kanssa molemmay rakastuneita toisiimme!
Erotkaa hyvät ihmiset.
Ootte täysin hyväksi käytettyjä jos suostutte asumaan vielä yhdessä tollasessa liitossa.
Olemme olleet yhdessä " koko elämämme" siis teineistä lähtien. Tossa kolmikymppisinä tajuttiin, ettei enää rakasteta toisiamme. En jaksa ihan kaikkea selittää, mutta nykytilanne on se, että meillä on kummallakin oma makuuhuone, omat elämämme, ulkopuolisia suhteita jonkin verran. Lapsia on kuusi, olemme todella lapsirakkaita emmekä halua erota heidän takiaan.
Lasten ja rahan takia emme eroa. Meillä menee oikeastaan ihan hyvin näinkin ja ollaan kyllä ajateltu olevamme yhdessä kuolemaan asti.
Järkiliitto voi olla oikeasti ihan hyvä ratkaisu. Omaa tilannettani en ole koskaan katunut. Olen onnellinen, asiat sujuvat.
puhun asiasta puolisolle, hän saattaisi loukkaantua niin, että lähtisi, ja sitten lapset jäisivät vaille isää.
kuinka heitä hävettää myöntää kavereille, että äiti ja isä asuvat eri huoneissa. Naurun alaisiksihan he joutuvat koulussa.
Vierailija:
puhun asiasta puolisolle, hän saattaisi loukkaantua niin, että lähtisi, ja sitten lapset jäisivät vaille isää.
Meillä on siis tullut lapsia " eromme" jälkeenkin. Emme varsinaisesti asu kulissiliitossa, sillä moni tietää tilanteemme. Pidämme toisistamme, olemme kasvaneet yhteen, ja olemme hyviä ystäviä.
Rahat ovat osittain yhteisiä ja olemme kumpikin yrittäjiä lähes samalla alalla, joten teemme töitä toisillemme(kin).
En tiedä, mitä kertoa... Kysy.
7
ollaan oltu vain yhdessä lapsen takia ja olen sen sanonut suoraan. Seksiä ei todellakaan ole ollut. Eikä ole! Ja olen sen tehnyt selväksi. Ja oudointa on, että tahoisin jo itse erota kunnolla, ei tässä voi elää omaa elämää kun yhdessä asuu, mutta mies roikkuu eikä halua erota, vaikka olen urtanut ja tallonut sen sydämen tuhat kertaa, enkä anna mitään toivoa.