Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei lapset ole mitään kotiorjia!!!

Vierailija
02.01.2008 |

Antakaa lasten leikkiä ja tehdä kotitöitä vain jos haluavat!

Ei tulisi mieleenkään juoksuttaa lasta roskiksille tai hakea jotain lehteä. Laiskoja taidatte olla, kun ei oma perse nouse.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen aviomieheni ei ollut tarvinnut tehdä yhtään mitään kotonaan, oli oikea äidin lemmikki. Ei osannut edes perunoita keittää," koska ne eivät kuulu miehen töihin" . Kyllä teki monet kerrat mieli soittaa anopille ja vähän valistaa, mutta olen käyttäytynyt asian suhteen varsin sivistyneesti ;-) Omat lapset pitävät huoneensa siisteinä, ovat innokkaita siivousapureita siivouspäivinä, tyhjentävt tiskikonetta, kattavat pöytää, auttavat ruuanlaitossa jne. Postin haluisivat hakea,mutten anna koska postilaatikon lukko reistailee. Itse osallistuin pienenä paljon kotitöihin ja olen kokenut sen vain hyväksi. Ison perheen koti ei olisi varmasti pysynyt pystyssä ilman kaikkien panosta.

Vierailija
22/24 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten äidin tehtävä siivota ja pyykätä ja kokata toisten puolesta? lapsi voi ihan hyvin hakea lehden jonka äiti lukee, äitikin tekee ruokaa jota lapsi syö, pesee vaatteet joita lapsi käyttää ja siivoaa lasten tekemiä sotkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, vai isi?

Jos kukaan ei halua tehdä niitä kotihommia niin onko pakko?

Onko aika vääriin kasvattaa lapset niin että aina voi vaan tehdä niitä asioita mitkä on kivoja! On asioita mitkä on vaan pakko tehdä vaikka ei niin huvittaisikaan. Ja jos näihin asioihin on jo lapsena pikkuhiljaa tottunut niin ei tartte sit aikuisena alkaa opettelemaan

Vierailija
24/24 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vaan kysymys kuka sitten ne kotityöt tekisi? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi