Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitin tehokas vähentäminen - hiilarit veks vai laihdutus?

Vierailija
02.01.2008 |

En ole varsinaisesti ylipainoinen, noin kaksi-kolme kiloa voisin pudottaa painoa, mutta selluliittia mulla on ollut AINA. Ongelma pahenee vaan, enkä ole vielä 30 täyttänyt! Nyt päätin tosissaan tarttua asiaan, eli yritän tehdä edes jotain. Mietin että parin kilon painon pudotus tekis hyvää myös, mutta siis tosiaan ihan vaan pari kiloa. Olen aina ollut ns. laiha läski.

Olen melkoinen herkkuhiiri, ja mietinkin että tekisi hyvää leikata hiilareita reippaasti. Olen kahden vaiheilla: toisaalta kiinnostais vähähiilarinen ruokavalio (ei ehkä ihan extremenä, joskus pitää saada ruisleipää ja ruispuolukkapuuroa), ja toisaalta mietin että pitäiskö vaan alkaa perinteiselle laiharille. Hmm. Kokemuksia, mielipiteitä kaivataan! Lähinnä tuossa vähähiilarisessa pelottaa, että mitä jos paisunkin kuin pullataikina, kun vedän rasvaista ruokaa.....:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä kuntosalille tms. kiinteyttämään itseäsi. Selluliitti ei takuulla lähde parin kilon pudotuksella yhtään millään ruokavaliolla. Ja selluliitti ei välttämättä lähde edes kiinteytymällä. Mene johonkin kalliiseen hoitoon?

Vierailija
2/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali voisi tehdä terää.

Mutta mulla ainakin hiilaripitoinen ruokavalio myös turvittaa ja tekee läskeistä höttöä hyytelöä - kun syön vain vähän hiilareita ja paljon hedelmiä ja vihanneksia, läskit kiinteytyvät vaikka ovatkin edelleen läskiä.

Ja huom, vähähiilarinen ruokavalio ei välttämättä ole runsasrasvainen. kokeilepa vanhaa kunnon neuvoa, jätä valkoinen vilja ja kaikki sokeri (myös piilosokeri) pois ruokavaliosta, lisää vihennesten ja hedelmien määrää ja liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksemalla/hölkkäämällä selluliitti katoaa nopeasti

Vierailija
4/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja huom, vähähiilarinen ruokavalio ei välttämättä ole runsasrasvainen.

VHH-ruokavalio on aina runsasrasvainen, jos se on terveellinen.

Vierailija
5/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksua polveni ei kestä, käyn sauvakävelyllä kylläkin. Ei tietysti voi mitenkään verrata, tiedän. Kuntosalilla käyntiin ei oikeasti ole varaa, tän hetkisessä elämäntilanteessani mulla jää budjetista alle 100 e/kk " ylimääräisiin kuluihin" (yllättävät laskut, sairastelut yms) että aika tiukilla mennään. Käsipainot löytyy kotoa, useammalla painovaihtoehdolla.

Vierailija
6/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa selvää ennen kuin puhutte ;)

Vierailija
7/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. laiha selluliitti-lyyli, joka myös liikkunut erittäin aktiivisesti ja selluliitit pysyy.

Vierailija
8/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliiti ei lähde kaikki edes liikkumalla eikä laihduttamalla. Vaan jättämällä hiilarit pois.

Siksi sulla on selluliitti avaikka olet laiha ja liikut koska syöt hiilaripitoistaruoka aja liiän vähän proteiini ja rasvaa.

Selluliitti mitään perinnöllistä ole!!!!! Ruokatavat periytyy ja siitä se selluliittikin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä