S-PANKKI, SE ETUKORTTI
Onko siinä jokin luotto vai näkeekö kassa milloin bonusrahat on käytetty, eli jos maksan sillä kasssalla?
Kommentit (8)
Ja kassat huom koneet eivät varmenna automaattisesti joten itse täytyy tietää onko tilillä rahaa!!
Mitä jos ei ole luottoa enää, siis niitä bonuksia ja ostankin sillä tietämättäni niin mitä sitten käy?
Mulla on hävinnyt ne tunnukset joilla pääsiin katso tilitietojani enkä muista paljon siellä on rahaa..
t. ap
Eli jos menee miinukselle, tulee "sakkoa" tilinylityksestä eli joku esim. 10 euroa napataan heti kun rahaa taas on.
ja 5e lisä lasku...
T:3
i]Mitä jos ei ole luottoa enää, siis niitä bonuksia ja ostankin sillä tietämättäni niin mitä sitten käy?
Mulla on hävinnyt ne tunnukset joilla pääsiin katso tilitietojani enkä muista paljon siellä on rahaa..
t. ap
[/quote]
ja 5e lisä lasku...
T:3
i]Mitä jos ei ole luottoa enää, siis niitä bonuksia ja ostankin sillä tietämättäni niin mitä sitten käy?
t. ap
[/quote]
jo siellä on s-pankin piste voi tarkistaa saldon.
jos on tehnyt ostoksia joita ei oo varmennettu.. eli järjestelmä ei ole kirjannut ostoksia.
Mutta kassakone tekee varmennuksen ja jos tililläsi ei ole tarvittavaa summaa rahaa, ei kortilla voi maksaa. Kone ei silti kerro, "täällä ei oo ku euro hah haa" vaan ilmoittaa, ettei voi myydä.