Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vaihtanut alaa tai suunnitellut sitä?

Vierailija
02.01.2008 |

Itselläni on tradenomin koulutus ja vakipaikka toimistohommissa 2500 euron palkalla ihan ok tehtävissä. Alan vaihto on ollut kuitenkin mielessä pidempään ja nyt kun olen jäämässä hoitovapaalta äitiyslomalle niin sairaanhoitajan opinnot ovat pyörineet mielessä. (pitäkää vaan ihan hulluna!)

Haave olisi päästä käytännön hommiin, sillä alan olla kyllästynyt jatkuvaan papereiden pyöritykseen ja tietokoneen tuijotukseen. Opinnot veisivät toki n. 3.5 vuotta aikaa ja opintotuella ei perhettä elätetä (eikä miehenkään tuloilla pelkästään ainakaan noin pitkään).

Kuulostaako ihan hullulta haaveelta? Onko kenelläkään kokemusta alan vaihdosta ja opiskelusta perheellisenä - tai edes haaveita siitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuosi valmistumisestani menin takas koulunpenkille, opiskelin töiden ohessa iltaisin tradenomiksi (kv-kauppa). Voisin vieläkin vaihtaa ammattia, mutta en vain tiedä, mitä OIKEASTI ja TODELLA haluaisin tehdä. Mua kiinnostaa niin moni asia... ja kuitenkaan mikään ei kunnolla kolahda.

Mutta mene ihmeessä opiskelemaan jos miehesikin kannustaa. Ei kannata tehdä työtä josta ei pidä.

Vierailija
2/2 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi koulutukseni oli vähän vastaava mitä sinulla. Irtisanouduin vakituisesta työpaikastani ja nyt opiskelen lähihoitajaksi. Sikäli olen katunut tekoani, että olisin voinut lykätä sitä parilla vuodella. Opiskelu ja pienet lapset ei kovin hyvin sovi yhteen ja jos vielä pitäisi töissäkin käydä niin... Eli, mieti muutamaan kertaan ajankohtaa. Muuten voin kyllä suositella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme