Tarvitseeko kukaan Jyväskylässä lastenhoitajaa kotiin kesäksi? :)
Hei!
Täällä kokenut lastenhoitaja, 21-vuotias yliopisto-opiskelija etsii kesäksi JYVÄSKYLÄSTÄ tuota hyvin mieluisaa hommaa eli lastenhoitotyötä. Olen hoitanut erään perheen lapsia (3 lasta) näiden omassa kodissa kolmen kesän ajan (kesät -05, -06 ja -07), sekä tammikuusta -07 toukokuuhun -07 erään toisen perheen kahta lasta näiden kotona. Lisäksi olen työskennellyt lyhyempiä pätkiä päiväkodissa ja perhepäivähoitajien kotona. Olen MLL:n lastenhoitaja, ja myös sitä kautta erilaiset ja eri-ikäiset lapset ovat tuttuja. Hoitokokemusta on vauvasta koululaisiin. Olisin valmis koko kesäksi (toukokuun puoliväli/-loppu - elokuun puoliväli) tulemaan perheen kotiin töihin, kuitenkin toivoen työn olevan yhtäjaksoista ja työpäivien (ainakin likipitäen) " oikeiden" työpäivien mittaisia. Jos ilmenee vain satunnaista hoidon tarvetta, voitaisiin sovittaa esim. kahden tai useamman perheen kanssa hoitoaikoja vähän yhteen ja voisin tehdä töitä useammassa perheessä kesän aikana. Mutta katsotaan löytyykö kiinnostuneita ja ennen kaikkea lastenhoitajaa tarvitsevia! Ajattelin ensin ottaa yhteyttä JKL:n kaupungin perhepäivähoitoon, mutta minulla ei ole perhepäivähoitajan koulutusta, enkä tiedä pääseekö esim. ryhmäperhepäivähoitajaksi ilman sitä...? Kotipaikkakunnallani lasten kotona hoitajana toimiessani nimikkeenäni oli perhepäivähoitaja koulutuksen puuttumisesta huolimatta.
Minuun voit ottaa yhteyttä myös suoraan sähköpostilla: elhuikar@jyu.fi
Työtodistukset löytyvät.
Mukavia talvipäiviä kaikille" :)
t. Elli