Minkä vuoksi olet ollut saikulla raskaana?
Kommentit (15)
Ja huoh, ne lukemattomat eri vaivat jotka johtu samasta hemmetin istukasta... veren vuoto suurimpana.
vuode levossa viikolle 34 asti ja sithän se synnytys käynnistyikin seuraavana päivänä kun sain lähteä liikkeelle...
Mulla paha unettomuus ja esikoinen 1v 4kk ja käy hoidossa kun itse töissä. Olen ihan zombi, jos uusi pian syntyvä vauva ei nuku ja valvon pian 2v putkeen...
Paikkoja särki ja oli vain niin tuskaista nukkua, että olin töissä ihan zombie. Helpotti heti, kun sairausloma alkoi, kun sai alkaa nukkumaan päiväunet.
Masennus, vitutus ja kaiken maailman selkäkivut... siinä ne tärkeimmät syyt. Niin ja raskaana ollessani mua ei voinut vaan vähempää kiinnostaa tuleeko matto hullujen mummojen kämpät siivottua... siivokkoon joku muu.
Vk 23 kaula lyheni 2 cm ja suu oli auki sormelle ja kipeitä supistuksia tuli joka käänteessä,tein tai olin tekemättä mitään. Onneks saatiin herra pysymään kyydissä vk 37+ asti...
Kaksosraskaus. Jäin kokonaan kotiin viikolla 21 supistusten takia.
Mun raskaudet on olleet tosi hankalat. Syinä lähinnä ennenaikaiset supistukset, useat flunssat, parvorokkoepäily, pahoinvointi. Ekassa raskaudessa 3 viimeistä kk sairaslomalla. Tokassa raskaudessa keskiraskaus taas kokonaan sairaslomalla, hyvä että palkka enää juoksi, onneksi sain palattua loppumetreiksi töihin ja silloin voin taas tosi hyvin.
Tässä toisessa en ole vielä ollut saikulla. Nyt rv 25. Kohdunkasvukipuja oli kyllä alussa, muttei tällä kertaa niin pahoja, ettei olisi pärjännyt.
rv26-34 ennenaikaisten supistusten ja rv34=> korkean vernepaineen.
Tai no tuo korkea verenpaine ei tainnut olla syy. Lomaa oli kirjoitettu loppuun asti noiden supistusten takia. Mutta rv 34 ei enää tarvinut makoilla supistusten takia. Ehdinkin olla melkein viikon ylhäällä ennen kuin tuli lepokäsky verenpaineen takia.
Vatsabakteeritaudin (ei tosin nyt liittynyt raskauteen), migreenin ja erittäin alhaisen hemoglobiinin vuoksi.
oli aika helppo raskaus rv 37 asti :-)