Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teidän perheellä olla aina jotain menoa vapaapäivinä?

Vierailija
01.01.2008 |

siis vaikka viikonloppuisin. Olen huomannut, että me ollaan ainoa perhe, joka viettää viikonloppuja pääsääntöisesti kotona, käydään kaupassa, syödään yhdessä, saunotaan, ollaan ulkona ja pelataan jotain pelejä tms. Muut kaveriperheet tuntuvat olevan ihan koko ajan jossain menossa. Jääkö meidän lapset jostain paitsi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on kiva tavata ihmisiä vapaapäivinä, mut ei aina. Muuta en kaipaa.

Vierailija
2/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään paitsi, mutta me satutaan olemaan vähn levottomia luonteeltamme (siis me vanhemmat), joten olemme keskimääräistä enemmän menossa, lähinnä siis itsemme vuoksi, ei lapsemme vuoksi, vaikka ihan hyvin tuo tuntuu tässä menossa viihtyvän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe nauttii usein laiskottelusta kotona. Vietetään kouluikäisten lasten kanssa esim. kotisohvalla leffailtaa uutuus-DVD:n ja herkkujen parissa.

Toki välillä kyläillään ja touhutaan ja lapsilla on omia menojaan, mutta ihan oikeasti nautitaan kaikessa rauhassa kotona puuhailusta.

Vierailija
4/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki meillä välillä kyläillään, käy vieraita ja on niitä menojakin. Mutta kun arki on niin hirveän kiireistä, niin lapsetkin tuntuvat nauttivan siitä, että saavat olla rauhassa kotona. Eivät edes kovasti tunnu kaipaavan kavereita. Olen vain huomannut muiden viilettävän koko ajan jossakin, ja on pari lasten kaveriakin kysynyt lapsilta, että " ettekö te tosiaan olleet eilen kuin kotona" ? ap

Vierailija
5/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloissa lähes kokonaan.

Vierailija
6/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta on olla kotona, tehä jotain kivaa, katella telkkua ja käyttää koiratkin ulkona yöpaita päällä=)

Vierailija
7/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ikinä on vähän kärjistäen sanottu, kyllä me joskus käydään kylässä tms. mutta hyvin harvoin. pääsääntöisesti ollaan kaikki vapaapäivät kotosalla, käydään vain ulkoilemassa leikkipuistossa tai omalla pihalla.

teen hyvin paljon viikonlopputöitä ja silloin kun on vihdoin koko perheen yhteinen vapaapäivä niin ei sitä millään raaski pilata ravaamalla ympäriinsä. ja muutenkin kun arkena saa juosta kaikki illat harrastuksissa ym niin on ihana kun viikonloppuna ei ole pakko lähteä mihinkään. vanhin lapsi kyllä välillä ruikuttaa ettei me ikinä käydä missään...

Vierailija
8/11 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käydään jossain, useimmiten ei. Yleensä touhutaan pihalla yhdessä jotain, katsotaan telkkaria, löhötää ja ollaan vaan.

Vierailija
9/11 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jotenkin tuntuu, että edes lauantaiksi on kiva sopia joku kyläily jonnekinpäin, kun muuten tulee oltua ihan tarpeeksi täällä kotona. Itse tällä hetkellä työttömänä, joten ehkä juuri senkin takia kaipaa enemmän pois täältä.

Vierailija
10/11 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdymme hyvin kotosalla ja ulkoilemassa kolmisinkin.

Vierailija
11/11 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toisena viikonlopun päivänä haluan käydä kaupoissa, mielummin kauppakeskuksissa ja ainakin joka toisena viikonloppuna täytyy olla jotain kodin ulkopuolista ohjelmaa.

Nyt joululomalla olen rauhottanut miehen lomapäivät kotipäiviksi, mutta heti ensimmäisenä arkipäivänä tehtiin jotain, minä ja lapset. Lapset kyllä alkaa kyselemään puolenpäivän jälkeen itsekin, eikö käydä jossain.

Mutta lasten ehdoilla mennään ja meillä on ollut todella hauskaa ja kehittävääkin (museoita, tiedekeskuksia jne)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä