Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunuja ostamassa: tunnetteko nämä liikkeet pk-seudulta?

Vierailija
12.11.2008 |

Lastenvaunutukku, Vaunu-Aitta, Vauvatalo Johanna. Eli onko maine kalliina / halpana/ hyvänä / huonona / isona / pienenä liikkeenä?

Kun netistä noita kauppoja löytyy hirveästi eikä viitsisi turhaan ajella ympäri pk-seutua...

Ja ovatko nämä merkit hyviä: Teutonia, Brio, Emmaljunga?

Puuttuuko jommasta kummasta listasta joku tärkeä (eli kauppa tai merkki)?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös on olemassa at-lastenturva

Vierailija
2/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Varistossa hyvä keskittymä: siinä on

- Lastentarvike

Suurmyymälä

Sarkatie 3, Varisto

Puh. (09) 8520 5300

Aukioloajat: Ark. 10-19, La 10-15

- Vauvatalo Johanna

Vauvatalo Johanna

Petikontie 1

Puh. (09) 852 3520

Fax (09) 852 3520

Aukioloajat

Ark. 10-18

La 10-15

- A-T Lastenturva

Martinkyläntie 54, 01720 Vantaa, Varisto Tel: 010 470 3300

Ei sitä vaunua joka tapauksessa kannata koskaan ostaa vertailematta niitä paikan päällä. Eri mallien ominaisuudet ja lopullinen hintakin ratkeaa, kun menet myymälään itse. Nuo nyt ainakin ovat kaikki lähekkäin, tsekattavissa reilussa tunnissa.

Muitakin myymäläkeskittymiä varmaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunumerkeistä vain Emmaljungaa.

Vierailija
4/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa todella hyvää palvelua (ainakin Petikossa). Johanna ei oikein ole luottamusta herättänyt, siellä taas on järkyttävän huono palvelu. Eikä oikein Vaunu-aittakaan. Jälkimmäisessä oltiin ostamassa turvakaukaloa kälylle, ja jos en olisi ollut mukana niin myyjä olisi myynyt ihan sopimattoman kaukalon. Sai viritettyä kaukalon lyhyillä vöillä ihan ihmeelliseen asentoon ja totesi hyvin kiinni on ja pysyy. Myyjän kiinnitystyylillä pystyi kiinnittämään vain tyhjän kaukalon, ei siihen lasta olisi voinut laittaa.

Vierailija
5/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullakin ketjulla on vain muutama "oma" merkki. Lastentarvikkeessa muistaakseni just Emmaljungaa, Lastenturvassa Teutoniaa, Johannassa Brioa. Itse ostimme vm.

Vierailija
6/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullakin ketjulla on myynnissä vain muutama "oma" merkki.

Lastentarvikkeessa Emmaljungaa, Lastenturvassa Teutoniaa, Vauvatalo Johannassa Brioa. Ja palvelu on minusta pelannut kaikissa noista hyvin. Itse ostimme Briot Johannasta.

Mutta tosiaan tuon takiaKIN kandee käydä useammassa liikkeessä henkkoht katsomassa...

Vierailija
7/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seiskaviesti ei näkynyt heti, vaikka kävin välillä ketjusta ulkonakin, siksi kirjoitin sen uudestaan.

No nyt on sitten kaksin kappalein ;-)

Vierailija
8/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla erittäin huonoja kokemuksia Lastentarvikkeesta, möivät risan palautusitkuhälyttimen uutena ja rahastivat liikaa yhdestä lelusta. En taitaisi uskaltaa ostaa vaunuja sieltä... meillä Teutoniat Lastenturvasta, hyvin toimii :)

Vierailija
9/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä lastentarvikkeen palvelu on aika paskaa, mutta EMMALJUNGA MERKKINÄ ON PARAS...

Vierailija
10/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asioinut kaikissa. Vauvatalo Johannassa olen käynyt kahdesti, mutta kukaan ei tullut palvelemaan joten emme ostaneet mitään.

AT lastenturvasta olemme ostaneet Oran vaunut, jotka kävivät huollossa viisi kertaa kunnes myimme ne pois. Eivät suostuneet korvaamaan kuljetuksia edestakaisin eivätkä antamaan yhtään hyvitystä.

Lastenvaunutukussa on ollut aina hyvä palvelu. Yhdet rattaat ostettu ja olleet kyllä hyvät.

Yksi ylitse muiden on kuitenkin mielestäni Keravan puolelle juuri muuttanut Lastentarvike PikkuHurmuri (www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi) jonka olemmekin ottaneet kantapaikaksemme. Siellä saa osaavaa ja hyvää palvelua, ja kahdet ostamamme rattaat ovat olleet moitteettomat.

Emmaljungat ovat aika kookkaat, vaikkakin kuulemma hyvät. Briot on meidän suosikki (muuten, nyt on PikkuHurmurissa Brio Kombit tosi hyvässä alessa 299e)

Teutonioissa kuulemma runko vääntyy helposti (kaksi eri kaveria sanonut).

Vierailija
11/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ja osaava palvelu sekä hyvät tuotteet. Ostimme sieltä lokakuussa 2007 Brio Kombit. Suosittelen!

Vierailija
12/12 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissähän on sellainen kova koppa. Omat kaverini ovat puolestaan suositelleet sellaista versiota, jossa se vauva-ajan koppa (vai mikä lie onkaan nimeltään) on sellainen kevyt ja pehmeä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi